αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΌλοι στα Zara: Οι Έλληνες είναι μέσα στα πιο… φανατικά κοινά της αλυσίδας σε διεθνές επίπεδο

Όλοι στα Zara: Οι Έλληνες είναι μέσα στα πιο… φανατικά κοινά της αλυσίδας σε διεθνές επίπεδο

Πριν από 30 χρόνια η Zara άνοιγε το πρώτο της κατάστημα στο Νο 9 της Ερμού τοποθετώντας την Ελλάδα στο πρώτο γκρουπ χωρών της διεθνούς στρατηγικής της, που την κατέστησε κορυφαία μάρκα στον κόσμο εδραιώνοντας τον ισπανικό όμιλο Inditex, στον οποίο ανήκει, μεταξύ των κολοσσών της παγκόσμιας βιομηχανίας μόδας.

Σήμερα ο όμιλος αριθμεί 7.292 καταστήματα, με ετήσιες πωλήσεις 32,6 δισ. ευρώ (2022) ενώ η Ελλάδα, αν και μικρή χώρα, αποτελεί μεγάλη αγορά για το ισπανικό group. Με 160 καταστήματα, εκ των οποίων 43 Zara και πωλήσεις που αναμένεται να αγγίξουν και πιθανόν να ξεπεράσουν φέτος τα 700 εκατ. ευρώ, η Ελλάδα είναι στο Τop 10 των χωρών με το μεγαλύτερο οικονομικό αποτύπωμα στον όμιλο και 2η μετά την Ισπανία ως προς τη μέση κατά κεφαλή δαπάνη, όπως επισημαίνουν πηγές της εταιρίας που επικαλείται το Fortune Greece. Σημειώνουν, δε, ότι τα σήματα του ομίλου κερδίζουν μερίδια έναντι του ανταγωνισμού, κυρίως τοπικά brands, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει σε άλλες αγορές που υπάρχει πιο έντονος ανταγωνισμός από ξένα σήματα.

Θεωρείται δε εφικτό ο τζίρος της εταιρείας να φτάσει πολύ σύντομα το 1 δισ. ευρώ καθώς θα συνεχιστούν οι επενδύσεις στην επέκταση των χώρων των καταστημάτων, με προθήκη τ.μ., σύμφωνα με τη στρατηγική που υιοθετείται τα τελευταία χρόνια.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × four =