Συνεχείς προσλήψεις κάνουν τα Lidl. Οι γνωστή αλυσίδα έχει αυτή την στιγμή ανοιχτές δύο ενδιαφέρουσες θέσεις. Με τους μισθούς να ξεκινούν από τα 2.110 ευρώ μικτά. Συγκεκριμένα, η εταιρία αναζητά Application Management (ERP) Consultants και Business Solutions Analyst. Διάβασε αναλυτικές πληροφορίες παρακάτω.
>>Application Management (ERP) Consultants
Τα καθήκοντά σας
- Εργάζεστε στον τομέα Business Solutions στη Θέρμη Θεσσαλονίκης, σχεδιάζοντας τα ERP συστήματα της Lidl
- Συμβάλλετε στη διαμόρφωση και εξέλιξη των εμπορικών εφαρμογών της Lidl πανευρωπαϊκά
- Επικοινωνείτε με συναδέλφους σε Ελλάδα και εξωτερικό, αναλύετε εσωτερικές διαδικασίες και επεξεργάζεστε τις απαιτήσεις
- Συντάσσετε τεχνικές προδιαγραφές και τις προωθείτε στους προγραμματιστές για ανάπτυξη
- Τεστάρετε τις νέες εκδόσεις και τις προωθείτε για roll-out σε 30 χώρες
- Παρέχετε υποστήριξη 3ου επιπέδου
Το προφίλ σας
- Σπουδές Πληροφορικής, Οικονομικών ή συναφείς
- 2ετής σχετική προϋπηρεσία
- Άριστα Αγγλικά και επιθυμητά Γερμανικά
- Ευχέρεια χρήσης MS Office (ιδιαίτερα Excel)
- Επιθυμητή γνώση Jira, Confluence, Oracle SQL
- Δίπλωμα οδήγησης ΙΧ
- Επικοινωνιακές δεξιότητες, επιχειρηματική σκέψη, αναλυτική ικανότητα
Τι προσφέρει η εταιρία
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Οι αποδοχές ξεκινούν από 2.110€ μικτά και φτάνουν τα 2.925€ μικτά στο 4ο έτος απασχόλησης
- Σας προετοιμάζουμε πλήρως, με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης 2 μηνών σε Ελλάδα και εξωτερικό, ώστε να ανταπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας
Βιογραφικά εδώ.
>>Business Solutions Analyst
Τα καθήκοντά σας
- Εργάζεστε στον τομέα Business Solutions στη Σίνδο Θεσσαλονίκης
- Αναλαμβάνετε ρόλο IT key-user εταιρικών εφαρμογών και Collaboration Systems (πχ SharePoint)
- Υποστηρίζετε συμβουλευτικά στον ορισμό προδιαγραφών και επεξεργάζεστε απαιτήσεις
- Δημιουργείτε ελκυστικές εφαρμογές για τον τελικό χρήστη (end-user)
- Ελέγχετε και υποστηρίζετε roll-out συστημάτων/ εφαρμογών ενδοεταιρικά
- Εκπαιδεύετε τους χρήστες και παρέχετε υποστήριξη 2ου επιπέδου
- Συνεργάζεστε με διάφορα τμήματα για την αυτοματοποίηση διαδικασιών μέσω εφαρμογών web
Το προφίλ σας
- Σπουδές Πληροφορικής, Οικονομικών ή συναφείς
- 2ετής σχετική προϋπηρεσία
- Άριστα Αγγλικά
- Ευχέρεια χρήσης MS Office (ιδιαίτερα Excel)
- Επιθυμητά γνώσεις Sharepoint ή/και Βάσεων Δεδομένων (πχ Oracle, SQL)
- Εμπειρία σε low code, no code πλατφόρμες θα εκτιμηθεί
- Ιδανικά χειρισμός περιβάλλοντος Apple iOS
- Δίπλωμα οδήγησης ΙΧ
- Επικοινωνιακές δεξιότητες, επιχειρηματική σκέψη, αναλυτική ικανότητα
Τι προσφέρει η εταιρία
- Σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης, επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Αποδοχές που ξεκινούν από 2.110€ μικτά και φτάνουν τα 2.925€ μικτά στο 4ο έτος απασχόλησης
- Ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης εντός και εκτός έδρας, ώστε να ανταπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας
Βιογραφικά εδώ.