Τα 10 τελευταία λεπτά πριν φύγεις από το γραφείο, είναι σημαντικά. Είναι εκείνες οι στιγμές που πρέπει να κλείσεις τις τελευταίες εκκρεμότητες, και να δεις τι έχεις να κάνεις την ερχόμενη ημέρα. Όσο πιο οργανωμένος είσαι, τόσο το καλύτερο.
Το παρακάτω γράφημα της αμερικανικής εταιρίας STL δείχνει ακριβώς το πως πρέπει να κινηθείς σε αυτά τα τελευταία λεπτά της εργάσιμης ημέρας. Και μη ξεχνάς: Όταν τελειώνουμε τη δουλειά, το εννοούμε. Δεν τσεκάρουμε επαγγελματικά emails… αργά το βράδυ.