αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΝέα προβλήματα εντόπισε η Κομισιόν στην λειτουργία της Google

Νέα προβλήματα εντόπισε η Κομισιόν στην λειτουργία της Google

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενημέρωσε σήμερα την Google για την προκαταρκτική της άποψη ότι η εταιρεία έχει παραβιάσει τους αντιμονοπωλιακούς κανονισμούς της Ε.Ε. διαταράσσοντας τον ανταγωνισμό στη βιομηχανία της ψηφιακής διαφήμισης (adtech). Ειδικότερα, η Κομισιόν υποστηρίζει ότι η Google παρέχει ευνοϊκή μεταχείριση στις δικές της υπηρεσίες στον τομέα παροχής online διαφημιστικού χώρου σε βάρος άλλων παρόχων ανάλογων υπηρεσιών, διαφημιστών και εκδοτών.

Η επίτροπος της ΕΕ για τον Ανταγωνισμό, Μαργκρέτε Βεστάγκερ ανέφερε ότι η Google δίνει ευνοϊκή μεταχείριση στο δικό της διαφημιστικό πρόγραμμα έναντι των ανταγωνιστών. “Η Google έχει παρουσία σε σχεδόν όλα τα επίπεδα της αλυσίδας στη βιομηχανία της ψηφιακής διαφήμισης” σημειώνει η Vestager σε ανακοίνωση που έδωσε σήμερα στη δημοσιότητα.

Η Κομισιόν ανέφερε ότι μέτρα επανόρθωσης για τη διόρθωση της καταχρηστικής συμπεριφοράς ενδεχομένως να μην επαρκούν, ανοίγοντας έτσι την πόρτα για μια οδηγία προς την Google να διασπάσει τις δραστηριότητες ad tech από τις βασικές της υπηρεσίες.

Η λεγόμενη κοινοποίηση ένστασης από την Κομισιόν αποτελεί ένα επίσημο βήμα για να παρουσιαστούν οι ανησυχίες της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σε σχέση με μια συγκεκριμένη συμπεριφορά που θεωρεί ότι είναι επιβλαβής για τις αγορές. Ο αντιμονοπωλιακός βραχίονας της Ε.Ε. κάλεσε την Google να παρουσιάσει προτάσεις για την επίλυση της κατάστασης.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Κομισιόν δρομολογεί μέτρα κατά του αμερικανικού κολοσσού. Τα προηγούμενα χρόνια οι υπηρεσίες της Επιτροπής κίνησαν υποθέσεις κατά της Google για καταχρήσεις στο λειτουργικό της σύστημα για τα κινητά τηλέφωνα, τις δραστηριότητες αναζήτησης και τον τομέα της τεχνολογίας διαδικτυακής διαφήμισης.

Η απάντηση της Google

Η έρευνα της Επιτροπής εστιάζει σε ένα περιορισμένο εύρος των δράσεων της Google στον τομέα της διαφήμισης, αναφέρει σε δήλωση του ο αντιπρόεδρος του αμερικανικού κολοσσού για τον τομέα των διαφημίσεων, Dan Taylor, ενώ επισημαίνει ότι η εταιρεία διαφωνεί με τη θέση της Κομισιόν και σχεδιάζει να απαντήσει αναλόγως.

“Τα εργαλεία τεχνολογίας που χρησιμοποιούμε στις διαφημίσεις δίνουν τη δυνατότητα σε ιστότοπους και εφαρμογές να χρηματοδοτούν το περιεχόμενό τους και διευκολύνουν επιχειρήσεις κάθε μεγέθους να προσεγγίσουν αποτελεσματικά νέους πελάτες”, αναφέρει ο Dan Taylor και προσθέτει: “Η Google παραμένει προσηλωμένη στη δημιουργία αξίας για τους συνεργάτες της στις εκδόσεις και τη διαφήμιση – αυτόν τον ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κλάδο. Η έρευνα της Επιτροπής, που δεν είναι καινούργια, εστιάζει σε ένα περιορισμένο εύρος των δράσεων μας στον τομέα της διαφήμισης. Διαφωνούμε με την θέση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και θα απαντήσουμε αναλόγως.”

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four − 2 =