αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΜία HR Expert με 10 χρόνια εμπειρίας εξηγεί: 3 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε ποτέ στη δουλειά

Μία HR Expert με 10 χρόνια εμπειρίας εξηγεί: 3 πράγματα που δεν πρέπει να κάνετε ποτέ στη δουλειά

«Εργάζομαι στο HR για 10 χρόνια. Συγκεκριμένα, συνεργάζομαι με ανώτερους ηγέτες για να διασφαλίσω ότι όλα τα σωστά πλαίσια του HR είναι σε ισχύ. Τα κάνω όλα: Προπονώ ηγέτες, ενισχύω τη δέσμευση, ενισχύω το ηθικό της ομάδας και πολλά άλλα». Ετσι ξεκινά το άρθρο της στο Business Insider η Valerie Rodriguez.

Μετά από όλη αυτή την εμπειρία της, παραθέτει 3 πράγματα που δεν κάνει ποτέ στη δουλειά. Και μάλλον δεν πρέπει να τα κάνεις ούτε εσύ.

1. Μην κοινοποιείτε πολλές πληροφορίες

Η πιο σημαντική συμβουλή που έχει να δώσει σε κάποιον η Rodriguez είναι να μην λέει πολλά για τον εαυτό του στη δουλειά. Οπως υποστηρίζει είναι εύκολο να νιώθει κανείς οικεία με τους συναδέλφους του, αφού περνάει οχτώ ή και παραπάνω ώρες μαζί τους στη δουλειά. Ωστόσο το να μοιράζεται πολλές ιστορίες για την προσωπική του ζωή, μπορεί να μην τον ωφελήσει, επειδή δίνει τη δυνατότητα σε άλλους να… αποφασίζουν τελικά για τον ίδιο.

Εκείνη κάποτε είχε πει σε έναν συνάδελφο για μερικά προβλήματα που είχε με το αυτοκίνητό της. Στη συνέχεια, μερικούς μήνες αργότερα, της δόθηκε η ευκαιρία να πάρει προαγωγή, αλλά αυτή η θέση απαιτούσε  να πηγαίνει σε διάφορες τοποθεσίες με το αυτοκίνητο.  Όταν ο διευθυντής της μίλησε με τη Rodriguez σχετικά με τη θέση, της είπε πως τον ανησύχησε το γεγονός ότι κάποτε είχε ακούσε για τα πρόβληματά της με το αυτοκίνητο και έτσι, δεν της έδωσε τη θέση.

2. Μην είστε ταπεινοί

Η Rodriguez έχει μάθει να μην είναι πολύ ταπεινή όταν πρόκειται για τη δουλειά της. Δεν προτείνει να είναι κανείς αλαζονικός, αλλά θεωρεί πως γίνεται να είναι ευγενικός και συμπονετικός και ταυτόχρονα να μην αφήνει τους ανθρώπους να τον πατάνε. Επίσης δεν πρέπει να θεωρεί πως είναι ο λιγότερο ικανός, συγκριτικά με τους άλλους.

Μέσα από τη θέση της έχει παρατηρήσει ότι οι επιτυχημένοι άνθρωποι τείνουν να είναι πολύ άμεσοι σχετικά με τα επιτεύγματά τους και να μιλούν για αυτά, ενώ τα εξαιρετικά ταπεινά άτομα τείνουν να μην μιλούν για όσα έχουν καταφέρει ή να μην υπερασπίζονται τον εαυτό τους τόσο πολύ. Ως αποτέλεσμα, δεν παίρνουν τόσο συχνά προαγωγές. Η ίδια πίστευε κάποτε ότι η δουλειά της θα μιλούσε από μόνη της, αλλά έκτοτε έμαθε ότι αν δεν υπερασπιστεί τον εαυτό της, κανείς άλλος δεν θα το κάνει.

3. Μην μένετε για πολύ ώρα στα εταιρικά πάρτι

Με βάση την εμπειρία της η Rodriguez υποστηρίζει πως προκύπτουν περισσότερα αρνητικά πράγματα από την πολύωρη παραμονή στα εταιρικά πάρτι, παρά θετικά. Μερικές φορές αυτό οφείλεται στην υπερβολική κατανάλωση αλκοόλ.

«Άλλες φορές, οι άνθρωποι θα είναι πολύ νηφάλιοι αλλά παίρνουν κακές αποφάσεις επειδή βρίσκονται γύρω από τους συναδέλφους τους αλλά σε διαφορετικό περιβάλλον από το γραφείο. Όταν έρχονται στο γραφείο την επόμενη μέρα, κυκλοφορούν φήμες. Μου αρέσει να παίζω στην ασφαλή πλευρά και συνήθως δεν θα παραμείνω για περισσότερο από μία ή δύο ώρες, εκτός και αν χρειαστεί» τονίζει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen + ten =