αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑν θες να σε σέβονται οι άλλοι στη δουλειά σου, μην μιλάς ποτέ για αυτά τα 5 πράγματα

Αν θες να σε σέβονται οι άλλοι στη δουλειά σου, μην μιλάς ποτέ για αυτά τα 5 πράγματα

Πολλοί χώροι εργασίας μιλούν για διαφάνεια και ενθαρρύνουν τους υπαλλήλους να σκέφτονται ο ένας τον άλλον ως φίλους ή ακόμη και μέλη της οικογένειας. Aλλά υπάρχουν πράγματα για τα οποία μπορείτε να μιλήσετε στους φίλους σας και για τα οποία δεν πρέπει ποτέ να μιλήσετε με έναν συνάδελφο.

Αν το έχετε δοκιμάσει, ξέρετε ήδη τι εννοούμε.

Γι’ αυτό στο σημερινό άρθρο, θα ρίξουμε μια ματιά σε 5 πράγματα για τα οποία δεν πρέπει ποτέ να μιλάτε στη δουλειά, αν θέλετε να σας σέβονται οι συνάδελφοί σας.

1. Πολιτική

Αυτό είναι το προφανές point για να ξεκινήσετε, και για πολλούς καλούς λόγους.

H πολιτική είναι ένα διχαστικό πράγμα. Δεν είναι σαν να μιλάμε, ας πούμε, για τον καφέ, που σχεδόν όλοι συμφωνούμε ότι είναι κάτι καλό. Η πολιτική προκαλεί λογομαχίες καθώς άνθρωποι από διαφορετικά μέρη του πολιτικού φάσματος έρχονται σε λεκτικές μάχες σχετικά με τις πεποιθήσεις τους.

Έπειτα, υπάρχει το γεγονός ότι λίγοι από εμάς γνωρίζουμε τόσο καλά την πολιτική όσο θα θέλαμε να πιστεύουμε. Το να αντιμετωπίσεις έναν συνάδελφο σε μια συζήτηση για το Χ ζήτημα μπορεί να σε κάνει να φαίνεσαι χαζός αν δεν έχεις κάνει την έρευνά σου- ειδικά αν έχει κάνει εκείνος.

Σε τελική ανάλυση, το να μιλάς για πολιτική στη δουλειά είναι άσκοπο, γιατί δεν πρόκειται να αλλάξεις την γνώμη κανενός, αλλά μπορεί απλώς να δημιουργήσεις τριβές τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργάζεσαι. Απλώς δεν αξίζει τον κόπο.

2. Οικονομικές ανησυχίες

Όλοι αγχωνόμαστε για την οικονομική μας κατάσταση.

Και πάλι, ανεξάρτητα από το αν είναι δίκαιο ή όχι, οι άνθρωποι θα σας κοιτούν από ψηλά και μάλλον δεν θα σας σέβονται εάν πιστεύουν ότι… δεν έχετε ούτε 1 ευρώ στην τσέπη σας. Θα κάνουν (συχνά λανθασμένες) υποθέσεις σχετικά με την ικανότητά σας να διαχειρίζεστε υπεύθυνα τα οικονομικά σας και να εξοικονομείτε χρήματα για τις δύσκολες μέρες.

3. Πάρτι και αλκοόλ

Αυτό θα πρέπει να είναι προφανές, αλλά θα εκπλαγείτε από το πόσο συχνά οι άνθρωποι το ξεχνούν.

Τα άτομα με τα οποία συνεργάζεστε είναι οι συνάδελφοί σας, όχι οι φίλοι σας ή τα μέλη της οικογένειάς σας. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει να παραμείνετε επαγγελματίας ανά πάσα στιγμή- και να παραμείνετε επαγγελματίας σημαίνει να μην λέτε στους ανθρώπους πόσο μεγάλα πάρτι κάνατε κατά την διάρκεια των διακοπών ή στο μπάτσελορ πάρτι του καλύτερου φίλου σας.

4. Μισθοί

Δεν χρειάζεται να παραθέτεις τον μισθό σου ή να κάνεις σύγκριση με άλλους συναδέλφους. Καλύτερα κράτα τον για τον εαυτό σου.

Μπορείς να συγκρίνεις τον μισθό σου ανώνυμα σε ιστότοπους τρίτων, όπως το Glassdoor, όπου δεν χρειάζεται να κάνεις κατ’ ιδίαν συνομιλίες με τους συναδέλφους σου για το πόσα χρήματα βγάζεις. Μπορείτε επίσης να κάνετε μία σύγκριση με τον μέσο εθνικό μισθό, σκεπτόμενοι πάντα την επαγγελματική θέση στην οποία είστε.

Έχοντας αυτές τις πληροφορίες στα χέρια σας, είστε σε καλύτερη θέση να συζητήσετε με τον διευθυντή σας σχετικά με το εάν πληρώνεστε αρκετά.

5. Κουτσομπολιό… για άλλους εργαζόμενους

Τελευταίο, και σε καμία περίπτωση λιγότερο σημαντικό. Θα πρέπει να προσπαθήσετε να μην κουτσομπολεύετε άλλους υπαλλήλους – για προφανείς λόγους.

Ειδικότερα, προσπαθήστε να αποφύγετε να κακολογείτε τους ανθρώπους, και ιδιαίτερα τους ανωτέρους σας.

Σίγουρα, ο διευθυντής σας μπορεί να είναι χάλια, αλλά μην παραπονιέστε για αυτόν όταν ο/η συνάδελφος σας ρωτά πώς ήταν η μέρα σας. Μην το συζητάτε με άλλους υπαλλήλους γιατί μπορεί να φτάσει στον διευθυντή σας – και ακόμα κι αν δεν φτάσει, μπορεί να κάνει τους ανθρώπους να χάσουν το σεβασμό για εσάς.

Το ίδιο ισχύει και με προσωπικά θέματα άλλων εργαζομένων. Αν δεν θέλουν να τα κοινοποιήσουν, μην… τρέξεις να το κάνεις εσύ.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αν νιώθεις ότι δεν πετυχαίνεις αυτά που θες στη ζωή σου, κόψε αυτές τις 6 συνήθειες που σε σαμποτάρουν

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

3 + 15 =