αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑν εστιάζεις σε αυτά τα 3 πράγματα, τότε έχεις το στιλ ηγεσίας που χρειάζεται μέσα σε μια δύσκολη περίοδο

Αν εστιάζεις σε αυτά τα 3 πράγματα, τότε έχεις το στιλ ηγεσίας που χρειάζεται μέσα σε μια δύσκολη περίοδο

Εδώ και αρκετούς μήνες οι επιχειρήσεις -όπως και όλος ο κόσμος- ήρθαν αντιμέτωπες με μια παγκόσμια πανδημία. Και ενώ τώρα όλοι ετοιμάζονται για την «επόμενη ημέρα», το ερώτημα παραμένει: Πως μοιάζει η ηγεσία που θα μας οδηγήσει προς τα εμπρός;

Οι ηγέτες έχουν στραφεί σε μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση προκειμένου να προσαρμοστούν, να ευδοκιμήσουν και να καινοτομήσουν. Το αμερικανικό inc.com κάνει τα δεδομένα λίγο πιο συγκεκριμένα. Και παραθέτει τα 3 πράγματα στα οποία στα οποία πρέπει να εστιάζει ένα leader μέσα σε μία δύσκολη περίοδο σαν αυτή που διανύουμε. Δεν πρέπει να τα αγνοήσεις.

1# Πήγαινε πιο αργά. «Η ταχύτητα σκοτώνει», λέει μια παροιμία. Σε περιόδους κρίσης, μπορεί να αισθάνεται ότι κάθε κατάσταση είναι επείγουσα. Η επιλογή να επιταχυνθούν τα πράγματα μπορεί να οδηγήσει σε περισσότερο χάος και σύγχυση. Όταν οι ηγέτες απορροφούνται σε μια δίνη επείγουσας και παρορμητικής λήψης αποφάσεων χωρίς να σκεφτούν τα δεδομένα, οι τοίχοι αρχίζουν να γκρεμίζονται. Η υπομονή και η επιβράδυνση κάποιων διαδικασιών, η επεξεργασία των συναισθημάτων σας και η πολύπλευρη πληροφόρηση ειδικά εκείνους που κάνουν την εταιρεία να λειτουργεί (οι εργαζόμενοι), θα παράγουν πραγματικά καλύτερα αποτελέσματα μακροπρόθεσμα.

2# Ελευθερία. Είναι σημαντικό να δημιουργήσεις ένα περιβάλλον στο οποίο όλοι να μπορούν ελεύθερα να εκφράσουν ιδέες και να ρισκάρουν χωρίς να φοβούνται την αποτυχία. Και φυσικά χωρίς να φοβούνται ότι ο manager ή ο εργοδότης θα τους επιπλήξει. Αυτές είναι οι προϋποθέσεις για την οικοδόμηση μιας κουλτούρας ψυχολογικής ασφάλειας, όπου οι άνθρωποι αισθάνονται ότι μπορούν να προσφέρουν στη δουλειά και να αναλάβουν ρίσκα χωρίς να φοβούνται τις αρνητικές συνέπειες. Και κάπως έτσι είναι πιθανό να προκύψουν μεγάλες επιτυχίες και καινοτομίες.

3# Ανθρωποκεντρική ηγεσία. Η ψυχική υγεία στον χώρο εργασίας είναι τώρα ίσως πιο απαραίτητη από ποτέ. Η κατανόηση των μοναδικών εμπειριών, προκλήσεων και ευκαιριών κάθε μέλους της ομάδας, θα κάνει τους ανθρώπους πιο χαρούμενους και πιο παραγωγικούς. Και αν έχεις χαρούμενους εργαζομένους, αυτό μεταφέρεται και στους πελάτες και στα αποτελέσματα της επιχείρησης γενικότερα. Στην πράξη, μειώνει σημαντικά το άγχος, αυξάνει την απόδοση, αυξάνει την αξία, την πίστη και την εμπιστοσύνη σε ολόκληρο τον οργανισμό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

11 + six =