αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤι έκανε ο Station F με τις startups του, για να τις βοηθήσει εν μέσω κορονοϊού

Τι έκανε ο Station F με τις startups του, για να τις βοηθήσει εν μέσω κορονοϊού

Όντως, το τελευταίο χρονικό διάστημα είναι «περιπετειώδες» για τον Station F. Αυτό παραδέχεται η Director, Roxanne Varza. Ο μεγαλύτερος startupικός incubator του πλανήτη, είναι κλειστός από τις 14 Μαρτίου. Αφού η έδρα του είναι στην Γαλλία- μια χώρα που έχει πληγεί από τον κορονοϊό.

Και τι μπορεί να κάνει ένας incubator για να προστατέψει τις startups του όσο περισσότερο γίνεται, σε μια τέτοια δύσκολη συγκυρία; Ο Station F έκανε 4 συγκεκριμένες κινήσεις.

1# Online workshops και «Ask me Anything» sessions

Πολλές startups πιθανότατα προσπαθούν να βρουν απαντήσεις στις νέες ερωτήσεις τους, είτε πρόκειται για τον τρόπο μείωσης του κόστους, είτε για το τι πρέπει να κάνουνε όσον αφορά το ανθρώπινο δυναμικό. Έτσι ο Station F διοργανώνει όλες αυτές τις ημέρες, online workshops έτσι ώστε οι startuppers να μπορούν να μιλούν με ειδικούς, για το πώς να χειριστούν καλύτερα τις διάφορες πτυχές της επιχείρησής τους και να ελαχιστοποιούν τον αντίκτυπο αυτής της κρίσης. Επίσης γίνονται μερικά «Ask me Anything» sessions, πάλι online, στα οποία έμπειροι επιχειρηματίες και επενδυτές, απαντούν στις ερωτήσεις των startuppers.

2# Διαθέσιμα κανάλια επικοινωνίας

Στον Station F χρησιμοποιούν δύο βασικά digital κανάλια για επικοινωνία: Το Slack και την εσωτερική τους πλατφόρμα με το όνομα Hal. Όταν ξέσπασε η κρίση, πήγαν όλοι εκεί. «Ένα τεράστιο κομμάτι της κοινότητάς μας πήγε αμέσως στο Slack για να θέσει ερωτήσεις και να προσφέρει λύσεις και συμβουλές, κάτι που ήταν εντυπωσιακό όταν το είδαμε. Διαπιστώσαμε φυσικά ότι όλα τα κανάλια του Slack κατέληγαν σε ερωτήσεις και σχόλια σχετικά με τον κορονοϊό. Ως εκ τούτου, αποφασίσαμε να ξεκινήσουμε ένα ειδικό, προσωρινό κανάλι για τους ‘ενοίκους’ μας, για να μοιράζονται όλα τα ερωτήματα, τις ιστορίες, τις συμβουλές και άλλα, σχετικά με την νέα κατάσταση (#covid_questions)» σημειώνει η Roxanne Varza. Με απλά λόγια, μπορεί ο κάθε ένας να είναι στο σπίτι του, αλλά ταυτόχρονα η κοινότητα μένει μαζί.

3# Εργαλεία για remote εργασία

Δεν θα μπορούσε να λείπει αυτό. Μπορεί να είμαστε στο 2020, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι όλοι οι νέοι επιχειρηματίες ξέρουν να δουλεύουν εξ αποστάσεως. Αμέσως μόλις προέκυψε το πρόβλημα με τον ιό, ο Station F επικοινώνησε με τις εταιρίες- συνεργάτες του, έτσι ώστε να προσφέρουν τα απαραίτητα εργαλεία στους startuppers για να μπορούν να δουλέψουν remote. Επίσης, startups μέσα από τον incubator, οι οποίες αναπτύσσουν εργαλεία και υπηρεσίες για εξ αποστάσεως εργασία (πλήρης λίστα εδώ) έδωσαν άμεσα την βοήθεια τους στην κοινότητα.

4# Τι κάνει η κοινότητα

Όπως είπαμε παραπάνω, κάποιες από τις startups οργανώθηκαν και προσέφεραν τις υπηρεσίες τους για να διευκολύνουν την remote εργασία. Δεν είναι όμως μόνο αυτό. Αρκετές άλλες startups λάνσαραν προϊόντα τώρα, για να βοηθήσουν ευπαθείς ομάδες. Για να διαμοιραστεί φαγητό που περισσεύει ή για να μαζευτούν χρήματα για αστέγους, μέσω crowdfunding. Μπορεί η κατάσταση να είναι δύσκολη, όμως ο Station F και οι «ένοικοι» του είναι σε ένα πλήρως δημιουργικό στάδιο. «Τώρα, όταν πρόκειται για τους ενοίκους μας, η δημιουργικότητα δεν γνωρίζει όρια. Βλέπουμε επίσης πολλούς από αυτούς να ξεκινούν να δημιουργούν νέο και καινοτόμο περιεχόμενο, και να το μοιράζονται μεταξύ τους και με την κοινότητα. Κάποιοι ξεκινούν ραδιοφωνικές εκπομπές, ενώ κάποιοι άλλοι ξεκινούν νέα Instagram Accounts», σημειώνει η Roxanne Varza. Με τον Station F φυσικά να παρακολουθεί και να παρέχει κάθε δυνατή βοήθεια.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

13 − 6 =