αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤην «ευκαιρία της ζωής της» θα αναζητήσει η MLS μέσα από το λανσάρισμα του «ευρωπαϊκού alexa»

Την «ευκαιρία της ζωής της» θα αναζητήσει η MLS μέσα από το λανσάρισμα του «ευρωπαϊκού alexa»

«Την ευκαιρία της ζωής της» θα αναζητήσει η MLS μέσα από το λανσάρισμα του «ευρωπαϊκού alexa», δηλαδή της πρώτης ευρωπαϊκής πλατφόρμας πάνω στην οποία θα μπορούν να δημιουργούνται προϊόντα voice activate smart speakers. Τέτοιες πλατφόρμες στο εξωτερικό έχουν δημιουργήσει κολοσσοί, όπως η Amazon, η Google, η Apple και η Microsoft.

Η δημιουργία αυτής της πλατφόρμας χρηματοδοτήθηκε από τα ομολογιακά δάνεια του 2016 και του 2017 και θα μπορεί να διασκεδάζει τους χρήστες της με μουσική και συναυλίες, να τους ενημερώνει για τον καιρό, για τα ζώδια και τα ραντεβού τους, να απαντά σε ερωτήσεις που θέτουν, να δίνει συνταγές μαγειρικής και γενικότερα να προσφέρει μια ευρύτατη σειρά χρήσιμων, καθημερινών υπηρεσιών.

Σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Γιάννης Καματάκης στα πλαίσια του χθεσινού συνεδρίου του ΧΑ για τις εταιρείες μικρής κεφαλαιοποίησης, τα προϊόντα αυτά έχουν αλλάξει τη ζωή των Αμερικανών, όπου μέχρι το τέλος του 2018 οι ιδιοκτήτες τους αναμένεται να φτάσουν τα εκατό εκατομμύρια! Η τάση αυτή αναμένεται να μεταφερθεί και στην άλλη άκρη του Ατλαντικού.

Αντίθετα, σύμφωνα με τον κ. Καματάκη, τέτοιες πλατφόρμες δεν έχουν ακόμη ετοιμαστεί στην Ευρώπη, με την εταιρεία να είναι εκείνη που θα την λανσάρει πρώτη, αποσκοπώντας να την προωθήσει όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και σε πέντε έως έξι άλλες χώρες της Γηραιάς Ηπείρου. Το πλήρες λανσάρισμα της πλατφόρμας αναμένεται τον Νοέμβριο.

«Τα επόμενα τρία έως πέντε χρόνια θα είμαστε ατελείωτα επίμονοι στο να υλοποιήσουμε αυτό το project» υποστήριξε ο κ. Καματάκης, χωρίς ωστόσο να γίνει σαφής για τον τρόπο χρηματοδότησης του όλου αυτού εγχειρήματος.

Πέραν αυτού, η διοίκηση της ΜLS αναφέρθηκε στη φετινή επέκταση της εισηγμένης εταιρείας σε Σερβία και Κύπρο, ενώ εκτίμησε πως μέχρι τα τέλη του έτους θα έχει ανακοινωθεί η έναρξη παρουσίας στη Βουλγαρία. Ο τρόπος επέκτασης στις χώρες αυτές γίνεται σε συνεργασία με τοπικούς operators, με πρόσβαση σε δίκτυα λιανικής και με τη συνδρομή τοπικού διανομέα.

Στην ελληνική αγορά η εταιρεία κατέχει την πρώτη θέση στα tablets και την τρίτη στα smart phones με μερίδιο 9% σε συσκευές και 4,7% σε αξία.

Τέλος, αναφέρθηκε πως στο πρώτο μισό του 2018 ολοκληρώθηκε η «κοιλιά» των αποτελεσμάτων της εταιρείας που οφειλόταν στη μεγάλη επένδυση για τη δημιουργία της πλατφόρμας. Έτσι, η ολοκλήρωση της επένδυσης σε συνδυασμό με την αύξηση των εξαγωγών αναμένεται να οδηγήσουν σε νέα αύξηση επιδόσεων κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους.

Πηγή: Euro2day.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × five =