Σε όλους μας έχει τύχει. Ειδικά αν έχει αλλάξει αρκετές δουλειές στην επαγγελματική σου διαδρομή, είναι πολύ πιθανό να έχεις πέσει και σε επαγγελματικά περιβάλλοντα που δεν ήταν τα καλύτερα. Είναι εκεί όπου δείχνεις να μην «κολλάς» με το γενικότερο κλίμα. Και σίγουρα αντιπαθείς πολλούς από τους συναδέλφους σου. Και εκείνοι επίσης σε αντιπαθούν.
ΟΚ, το καλύτερο είναι να αποφύγεις μια τέτοια συνύπαρξη. Όμως αυτό δεν είναι πάντα δυνατό. Υπάρχουν φορές που πρέπει να «επιβιώσεις» μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον, με όσο λιγότερες απώλειες γίνεται. Πως μπορείς όμως να διαχειριστείς σωστά τους συναδέλφους που δεν συμπαθείς; Εδώ είναι 7 σωτήρια tips.
1# Δες τη θετική πλευρά. Πολλές από τις δύσκολες καταστάσεις που περνάς τώρα, θα μοιάζουν ασήμαντες μετά από 1 μήνα ή 1 χρόνο. Οπότε μην ανησυχείς για τα πάντα. Επίσης προσπάθησε να βάλεις λίγο χιούμορ μέσα στην καθημερινότητα σου, πάντα βοηθά.
2# Απλά απέφυγε τους χειρότερους συναδέλφους. Μπορείς να το κάνεις με φυσικό τρόπο. Κάτσε σε ένα γραφείο που είναι πιο μακριά. ‘Η φρόντισε να μην έρχεσαι σε καθημερινή επαφή μαζί τους.
3# Χρησιμοποίησε την δύναμη που ίσως έχεις. Αν έχεις κάποια ανώτερη θέση, και στην «επίβλεψη» σου είναι ένας κακός συνάδελφος, πάρε θέση. Και προσπάθησε να τον βάλεις στο σωστό δρόμο με τις απαραίτητες συστάσεις.
4# Αποδεικτικά στοιχεία. Δεν αρκεί μόνο να λες ότι ένας συνάδελφος είναι κακός. Πρέπει να έχεις και αποδεικτικά στοιχεία. Αυτό δεν σημαίνει ότι απαραίτητα θα κερδίσεις σε μια διαμάχη. Αλλά θα έχεις περισσότερες πιθανότητες.
5# Η σημασία της ομάδας. Αν κινηθείς μεμονωμένα, ίσως να μην καταφέρεις να βελτιώσεις την κατάσταση. Αν δεν παίρνει θέση ούτε ο manager σου, τότε η λύση είναι μια. Να κινηθεί όλη η ομάδα μαζί. Και να παραθέσει τα παράπονα που έχει από τον κακό υπάλληλο.