Καρπούς αρχίζει να αποδίδει η απόφαση του Facebook, να επενδύσει στο διάσημο πλέον Messenger. Την πλατφόρμα, δηλαδή, μέσω της οποία οι χρήστες του FB ανταλλάσσουν μηνύματα. Όπως ανακοινώθηκε, περισσότεροι από ένα δισεκατομμύριο άνθρωποι χρησιμοποιούν μηνιαίως το Facebook Messenger, ενώ η δεύτερη παρόμοια εφαρμογή της εταιρείας, το WhatsApp, έπιασε το συγκεκριμένο στόχο τον περασμένο Φεβρουάριο.
“Ως μέρος του ταξιδιού προς το 1 δισεκατομμύριο, επικεντρωθήκαμε στη δημιουργία των καλύτερων εμπειριών όσον αφορά τις μοντέρνες επικοινωνίες. Στόχος μας παραμένει το να διευκολύνουμε τη σύνδεση μεταξύ ανθρώπων αλλά και εταιρειών. Ευχαριστούμε όλους όσους χρησιμοποιούν το Messenger και πλέον κοιτάμε προς το επόμενο δισεκατομμύριο”, σημείωσε χαρακτηριστικά η εταιρεία.
Η άνοδος της δημοτικότητας του Facebook Messenger εντός του 2016 ήταν πολύ μεγάλη και κάθε τρεις μήνες αποκτούσε 100 εκατομμύρια περισσότερους χρήστες. Πλέον, πρόκειται για τη δεύτερη πιο δημοφιλή εφαρμογή για iOS, μετά από το Facebook.
Είναι χαρακτηριστικό πάντως, ότι ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ και η ομάδα του δεν εφησυχάζουν. Πρόσφατα, το Facebook προχώρησε και σε νέες βελτιωτικές προσθήκες στο γνωστό chat που διαθέτει. Πλέον οι χρήστες μπορούν να ανταλλάσσουν, για παράδειγμα, GIFs αλλά και περισσότερα emoticons.