αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠόσο κοστίζει να ανοίξεις το δικό σου κατάστημα Γρηγόρης, μέσω franchise

Πόσο κοστίζει να ανοίξεις το δικό σου κατάστημα Γρηγόρης, μέσω franchise

Είναι από τις πλέον αναπτυσσόμενες εταιρείες στην Ελλάδα κατακτώντας μάλιστα και την 8η θέση στην ευρωπαϊκή κατάταξη.

Το μοντέλο στο οποίο βασίστηκε η ανάπτυξη της Γρηγόρης Μικρογεύματα είναι το franchise, μέθοδος η οποία θεωρείται πλήρως επιτυχημένη δεδομένου ότι ισχυροποιεί την ηγετική θέση του ομίλου στην αγορά, μειώνοντας σημαντικά το επιχειρηματικό ρίσκο. Η αλυσίδα λοιπόν δίνει την δυνατότητα να ανοίξετε το δικό σας κατάστημα, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, με αρχικό μετοχικό κεφάλαιο 85.000 ευρώ και συνολικό κόστος επένδυσης από 120.000 έως 180.000 ευρώ, όπως διαβάζουμε στο Insider.gr.

Σύμφωνα με την διοίκηση της εταιρείας για κάποιον που επιθυμεί να ανοίξει το δικό του κατάστημα Γρηγόρης Μικρογεύματα, θα πρέπει να βρίσκεται σε κεντρικό σημείο και να είναι συνολικής επιφάνειας από 50 τετραγωνικά μέχρι 100 τετραγωνικά μέτρα.

Μέσα στα έξοδα που θα πρέπει να συνυπολογιστούν είναι τα δικαιώματα εισόδου (entry fee) και το αρχικό κόστος υπηρεσιών που φθάνει συνολικά τα 20.0000 ευρώ.

Επίσης, όσο αφορά τις υπηρεσίες υποστήριξης, δαπάνες marketing και επικοινωνίας, αυτές ανέρχονται στο 5% επί των καθαρών πωλήσεων σε μηνιαία βάση.

Να σημειωθεί ότι από το δίκτυο των 310 καταστημάτων της αλυσίδας, η συντριπτική πλειοψηφία είναι μέσω του συστήματος franchise καθώς μόνο έξι από αυτά είναι ιδιόκτητα.

Όσον αφορά την παρουσία της στο εξωτερικό, διαθέτει 14 σηµεία πώλησης στην Κύπρο, ένα σηµείo πώλησης στην Αλβανία, ένα σηµείο πώλησης στις Μπαχάµες και πέντε στη Γερµανία.

Να σημειωθεί ότι η Γρηγόρης είναι από τις αλυσίδες που λόγω του ισχυρού τζίρου, της υψηλής κερδοφορίας του αλλά και στις συνεπείς καταβολές των υποχρεώεων του, διατηρεί άριστες σχέσεις με τις τράπεζες και τους προμηθευτές.

Το 2016 και παρά την σημαντική πτώση που παρουσίασε η κατανάλωση στην ελληνική αγορά, ο τζίρος της αλυσίδας ανήλθε στα 40,4 εκατ. ευρώ από 39,8 εκατ. το 2015.

Τα κέρδη προ φόρων, χρηµατοδοτικών και επενδυτικών αποτελεσµάτων και αποσβέσεων (EBITDA) παρουσίασαν οριακή αύξηση στα 8,9 εκατ. ευρώ στη χρήση 2016 από 8,7 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ όσον αφορά τα καθαρά κέρδη διαμορφώθηκαν στα 5,1 εκατ. ευρώ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 2 =