Η γνωστή εταιρεία αναψυκτικών Pepsi σκέφτεται πολύ σοβαρά την προώθηση των προϊόντων της στο διάστημα μέσω ενός δορυφόρου χαμηλής τροχιάς.
Ανακοίνωσε μάλιστα πως η θυγατρική της στην Ρωσία ήρθε σε συμφωνία με την την StartRocket, που ειδικεύεται σε προβολή διαφημίσεων στο διάστημα, ούτως ώστε να προχωρήσει σε μία διερευνητική δοκιμή, διαφημίζοντας το αναψυκτικό ενέργειας Adrenaline Rush.
Η StartRocket, θα χρησιμοποιήσει μία σειρά μικροδορφόρων για να προβάλει τα λογότυπα σε χαμηλή τροχιά από την γη. Μάλιστα στον ιστότοπο της εταιρείας μπορεί κανείς να δει φωτογραφίες που δείχνουν πως εμφανίζονται – προβάλλονται τα διάφορα λογότυπα, τη νύχτα στον ουρανό.
Οσο για τη θέση της StartRocket σχετικά με την συγκεκριμένη διαφημιστική καμπάνια, η θέση της είναι ξεκάθαρη.
«Το διάστημα πρέπει να είναι όμορφο», «Με τις καλύτερες μάρκες ο ουρανός θα μας εντυπωσιάζει κάθε βράδυ».
Φυσικά δεν δείχνουν όλοι τον ίδιο ενθουσιασμό για μία τέτοια ενέργεια. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης δεν είναι λίγοι αυτοί που κάνουν λόγο για ρύπανση του διαστήματος και προτείνουν το μποϋκοτάζ των προϊόντων της Pepsi.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο Futurism, που ειδικεύεται σε επιστημονικά και τεχνολογικά νέα καθώς και σε καινοτόμες ανακαλύψεις του μέλλοντος, η συνεργασία αυτή της Pepsi με την StartRocket θα γίνει μόνο για το συγκεκριμένο αναψυκτικό και για μία μόνο φορά, καθώς η Pepsi δεν έχει στα πλάνα της, την πρόθεση να δοκιμάσει την συγκεκριμένη τεχνολογία, περισσότερο.
Οσο για τις τιμές που θα κοστολογούνται οι εκάστοτε διαφημίσεις, σύμφωνα με την βρετανική εφημερίδα Independent, αυτές προσδιορίζονται σε 200.000 δολάρια (177.000 ευρώ) για προβολή οχτώ ωρών κατά την διάρκεια της νύχτας και 500.000 δολάρια (443.000 ευρώ) για προβολή δέκα ημερών.
Τα δοκιμαστικά τεστ αυτής της τεχνολογικής καινοτόμας διαφήμισης δεν έχουν ακόμα ξεκινήσει καθώς η StartRocket βρίσκεται σε αναζήτηση κεφαλαίων ύψους 25 εκατομμυρίων δολαρίων για να μπορέσει να υποστηρίξει την πλατφόρμα για την διαφήμιση της νέας γενιάς.
Πηγή: Huffington Post Greece