αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε απλοί τρόποι για να «γυρίσεις τον διακόπτη» μέσα σε μία αγχωτική ημέρα

Πέντε απλοί τρόποι για να «γυρίσεις τον διακόπτη» μέσα σε μία αγχωτική ημέρα

Το άγχος είναι αναπόφευκτο, αλλά μπορούμε να το αποτρέψουμε από το να γίνει υπερβολικά βαρύ. Έρευνες δείχνουν ότι σε μόλις 60 έως 90 δευτερόλεπτα, είναι δυνατό να διορθώσουμε την πορεία μας, να μειώσουμε το άγχος και να «καθαρίσουμε» το μυαλό μας. Έτσι, όταν έχετε μια ιδιαίτερα κακή μέρα, είναι απαραίτητο να έχετε μερικές στρατηγικές στην πίσω τσέπη σας που θα σας βοηθούν να αλλάζετε mood. Προς το καλύτερο.

Εδώ είναι λοιπόν 5 απλοί τρόποι για να «γυρίσεις τον διακόπτη» μέσα σε μία αγχωτική ημέρα.

Δείτε μια φωτογραφία που σας κάνει χαρούμενους

Απλό. Μια φωτογραφία μιας αξέχαστης στιγμής, είτε από προηγούμενες διακοπές, μια οικογενειακή γιορτή ή κάποιο άλλο επίτευγμα, μπορεί να βοηθήσει. Σε ταξιδεύει πίσω σε ένα timing και έναν τόπο που ήταν γεμάτος γέλιο και αφήνει το μυαλό σου να περιπλανηθεί για λίγα λεπτά.

Ακούστε ένα τραγούδι που αγαπάτε

Όλοι έχουμε ένα αγαπημένο τραγούδι που μπορεί να μας οδηγήσει από τη μιζέρια, σε μια κατάσταση ευφορίας. Με τη μουσική μειώνουμε το στρες, το άγχος και την αρτηριακή πίεση. Απλά πάτα το play. Η μέρα μεταμορφώνεται αμέσως και μπορείς μετά να επιστρέψεις σε ό,τι δούλευες χωρίς να νιώθεις άγχος

Κάντε ένα διάλειμμα από τις οθόνες

Όλοι παρασυρόμαστε και περνάμε πολύ χρόνο μπροστά από οθόνες. Μέσα στην πανδημία έγινε ακόμα πιο έντονο. Κάνε ένα διάλειμμα. Μία βόλτα έξω μπορεί να σε βοηθήσει. Θα «καθαρίσεις» το μυαλό σου και θα μειώσεις τα επίπεδα του άγχους.

Δείτε ένα βίντεο που σας κάνει να γελάτε

Το γέλιο είναι ένας καλός τρόπος για να διαχειριστείς το άγχος. Κάντε ένα διάλειμμα για να παίξετε ένα βίντεο που σας κάνει να γελάτε. Μπορεί να είναι ένα προσωπικό σας βίντεο ή κάτι που υπάρχει στο YouTube. Μετά από αυτό θα είσαι σίγουρα πιο χαλαρός.

Κάντε μια παύση 60 δευτερολέπτων

Μία συμβουλή που δίνουν αρκετοί επιχειρηματίες. Βρες ένα ήσυχο μέρος και απλά μην κάνεις τίποτα για 60 δευτερόλεπτα. Ένα διάλειμμα με μερικές αναπνοές, χωρίς να κάνεις τίποτα άλλο, μπορεί να σε βοηθήσει να χαλαρώσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − 2 =