αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε «αθώες» φράσεις που μπορούν να εκνευρίσουν τον άλλο μέσα σε 1 λεπτό

Πέντε «αθώες» φράσεις που μπορούν να εκνευρίσουν τον άλλο μέσα σε 1 λεπτό

Το έχουμε ξανά πει: Η επικοινωνία παίζει κομβικό ρόλο, σε όλα τα κομμάτια της ζωής μας. Στην επαγγελματική ή στην προσωπική ζωή μας.

Οταν στέλνετε ανάμεικτα μηνύματα αποτυγχάνοντας να είστε ειλικρινείς, τα προβλήματα και οι εντάσεις μπορεί να παραμείνουν άλυτα και οι άνθρωποι κάνουν υποθέσεις για το πώς αισθάνεστε. Μπορεί ακόμη και να χάσουν τον σεβασμό για εσάς.

Σε ένα ενδιαφέρον άρθρο του, το CNBC παραθέτει 5 «αθώες» φράσεις που μπορούν να εκνευρίσουν τον άλλο. Οι άνθρωποι που είναι καλοί στην επικοινωνία τις αποφεύγουν.

1. «Απλώς μια φιλική υπενθύμιση…»

Μια έμμεση προσπάθεια να απαιτηθεί προσοχή ή μια ταχύτερη απάντηση. Άλλες φράσεις που πρέπει να εξαλειφθούν: “Στο τελευταίο μου email…”, “Δεν είμαι σίγουρος αν λάβατε το μήνυμα μου, αλλά…” ή “Όπως ανέφερα προηγουμένως…”.

Τι να πείτε αντ ‘αυτού: Να είστε άμεσοι. Εάν χρειάζεστε μια γρήγορη αλλαγή, δεν υπάρχει τίποτα κακό με το να πείτε: “Γεια, λυπάμαι που σας ενοχλώ ξανά, αλλά χρειάζομαι μια απάντηση”.

2. «Μην το πάρεις στραβά, αλλά…»

Αυτή η φράση σχεδόν πάντα προλογίζει… κάτι ενοχλητικό ή προσβλητικό. Η λογική πίσω από αυτό είναι ότι αν πείτε στους ανθρώπους εκ των προτέρων ότι θα είστε αγενείς, είναι ΟΚ να προχωρήσετε και να το κάνετε. Λάθος.

Τι να πείτε αντ ‘αυτού: Η καλοπροαίρετη κριτική είναι απαραίτητη και χρήσιμη, αρκεί να μην είστε τρελοί. Σκεφτείτε πριν μιλήσετε: Εστιάζετε στο πρόβλημα που θέλετε να λύσετε; Αν ναι, είναι καλό να πείτε: ”Είναι καλή στιγμή να μιλήσουμε; Υπάρχει κάτι που με ενοχλεί” ή ”Ανησυχώ για την απόδοσή σου. Ας το συζητήσουμε.”

3. «Οκ, το κατάλαβα»

Κοφτή φράση που συχνά… σημαίνει κάτι διαφορετικό: «Σώπα, σε άκουσα» ή «Είσαι ενοχλητικός, άσε με ήσυχο». Το ακροατήριο σας μπορεί να μην έχει ιδέα ότι είστε αναστατωμένοι. Και σίγουρα δεν γνωρίζει το γιατί είστε αναστατωμένοι.

Τι να πείτε αντ’ αυτού: Εξετάστε γιατί είστε αναστατωμένοι. Στη συνέχεια, δοκιμάστε να πείτε: ”Συγγνώμη αν φαίνομαι ενοχλημένος. Δυσκολεύομαι με αυτήν την εργασία” ή «Είμαι στρεσαρισμένος γιατί έχω ήδη δύο deadlines σήμερα”.

4. «Γεια, πώς τα πάμε με αυτήν την εργασία που περιμένω;»

Μπορεί να φαίνεται ευγενικό, αλλά μπορεί επίσης να είναι μια μορφή πίεσης. Εάν ζητάτε κάτι ως αφεντικό ή συνάδελφος, μην προσποιείστε ότι είστε… φίλος. Είναι καλό να είστε σαφείς και να δηλώνετε τι χρειάζεστε και πότε.

Τι να πείτε αντ’ αυτού: Υπενθυμίστε τους την προθεσμία και, στη συνέχεια, εξήγησε τους κινδύνους αν αυτή χαθεί: ”Το χρειάζομαι πραγματικά μέχρι αύριο, διαφορετικά ο πελάτης θα χαθεί”.

5. «Αν αυτό θέλεις να κάνεις…»

Αυτή η φράση υποδηλώνει αποδοκιμασία. Δείχνει τον άλλο ότι μάλλον έχει κάνει κάτι λάθος. Χωρίς να δίνει άλλες πληροφορίες.

Τι να πείτε αντ’ αυτού: Οι άνθρωποι συνήθως δεν παίρνουν αποφάσεις για να σας αναστατώσουν. Εάν διαφωνείτε, μιλήστε. Απαιτείται η συμβολή σας; Είναι η κατάλληλη στιγμή να πούμε κάτι; Αν ναι, να είστε ευγενικοί και άμεσοι καθώς υποστηρίζετε αυτό που πιστεύετε ότι είναι καλύτερο: “Τι θα έλεγες να λάβουμε την Χ απόφαση με στόχο το Ψ αποτέλεσμα;”.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

ten − 7 =