αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ Όμιλος του Σκλαβενίτη δημιουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα για επαγγελματίες

Ο Όμιλος του Σκλαβενίτη δημιουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα για επαγγελματίες

Ένα νέο εγχείρημα, μέσω της θυγατρική The Mart (πρώην Makro), ετοιμάζει ο Όμιλος του Σκλαβενίτη. Και θα εστιάζει στην χονδρική.

Αρµόδιες πηγές, µιλώντας στην «Ηµερησία», εξηγούν πως ο εν λόγω κλάδος είναι πολύ µεγάλος – υπολογίζεται πως υπερβαίνει σε αξία το 1 δισ. ευρώ– και, παρά τις αντιξοότητες, παραµένει ένα από τα υγιή κοµµάτια της ελληνικής οικονοµίας. Το µέγεθος και η προοπτική, λένε, αποτελούν τον βασικό λόγο για τον οποίο η εταιρεία επέλεξε να εισέλθει στον χώρο.

Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η δηµιουργία του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήµατος για επαγγελµατίες (business to business), το οποίο αναµένεται να ξεκινήσει στις αρχές Μαρτίου.

Πρόκειται για µια υπηρεσία που επέλεξε να προσφέρει η Τhe Mart στους χιλιάδες επαγγελµατίες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να διαλέξουν µέσα από τους 40.000 κωδικούς, και η οποία θα ενισχύσει την γκάµα των προσφερόµενων υπηρεσιών. Αυτές αφορούν στην παραγγελιοληψία από εξειδικευµένους πωλητές, την αποστολή εµπορευµάτων (delivery) και την εξυπηρέτηση µέσα από τηλεφωνικό κέντρο (call center).

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × three =