Ένα νέο εγχείρημα, μέσω της θυγατρική The Mart (πρώην Makro), ετοιμάζει ο Όμιλος του Σκλαβενίτη. Και θα εστιάζει στην χονδρική.
Αρµόδιες πηγές, µιλώντας στην «Ηµερησία», εξηγούν πως ο εν λόγω κλάδος είναι πολύ µεγάλος – υπολογίζεται πως υπερβαίνει σε αξία το 1 δισ. ευρώ– και, παρά τις αντιξοότητες, παραµένει ένα από τα υγιή κοµµάτια της ελληνικής οικονοµίας. Το µέγεθος και η προοπτική, λένε, αποτελούν τον βασικό λόγο για τον οποίο η εταιρεία επέλεξε να εισέλθει στον χώρο.
Στο πλαίσιο αυτό εντάσσεται η δηµιουργία του πρώτου ηλεκτρονικού καταστήµατος για επαγγελµατίες (business to business), το οποίο αναµένεται να ξεκινήσει στις αρχές Μαρτίου.
Πρόκειται για µια υπηρεσία που επέλεξε να προσφέρει η Τhe Mart στους χιλιάδες επαγγελµατίες, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να διαλέξουν µέσα από τους 40.000 κωδικούς, και η οποία θα ενισχύσει την γκάµα των προσφερόµενων υπηρεσιών. Αυτές αφορούν στην παραγγελιοληψία από εξειδικευµένους πωλητές, την αποστολή εµπορευµάτων (delivery) και την εξυπηρέτηση µέσα από τηλεφωνικό κέντρο (call center).