03/12/24

Οι 3 λόγοι για τους οποίους το project σου ίσως δεν αναπτύσσεται γρήγορα

Είναι αλήθεια ότι για να έρθει η επιχειρηματική επιτυχία χρειάζεται χρόνος. Μπορεί σήμερα να βλέπουμε αρκετά πετυχημένα projects γύρω μας -ακόμα και σε ελληνικό επίπεδο- ωστόσο δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι το κάθε ένα από αυτά χρειάστηκε τον χρόνο του για να φτάσει σε υψηλό επίπεδο.

Τι γίνεται όμως όταν έχεις κάνει το ξεκίνημα σου, και η ανάπτυξη… αργεί; Οκ, είπαμε ότι η επιτυχία θέλει χρόνο για να έρθει. Αλλά μέχρι να έρθει σίγουρα δεν πρέπει να κάτσεις με σταυρωμένα τα χέρια. Υπάρχουν κινήσεις που μπορείς να κάνεις, έτσι ώστε να δεις την επιχείρηση σου να «τρέχει» πιο γρήγορα. Το αμερικανικό inc.com παρουσιάζει τους 3 λόγους για τους οποίους το εγχείρημα σου ίσως δεν αναπτύσσεται γρήγορα. Είναι αυτά που πρέπει να αλλάξεις.

1# Η εστίαση σου είναι λάθος. Πολλοί ιδρυτές θεωρούν ότι έχουν μια καταπληκτική ιδέα στο μυαλό τους, και κοιτούν μόνο εκεί. Αντίθετα, οι πιο έξυπνοι ιδρυτές βγάζουν ένα project στην αγορά, στην συνέχεια κάνουν δοκιμές, βλέπουν τι θέλει το κοινό και προσαρμόζονται κατάλληλα.

2# Δεν έχεις καλή εικόνα του κοινού. Είναι δύσκολο να κατανοήσεις τις ανάγκες των ανθρώπων, αν δεν ξέρεις τους ανθρώπους. Αν δεν ξέρεις, δηλαδή, το κοινό στο οποίο απευθύνεσαι. Είναι καλό να κάνεις μια έρευνα από πριν. Και όταν ξεκινήσεις το project σου, μη διστάσεις να κάνεις και εργασίες στα «κάτω επίπεδα», έτσι ώστε να έρθεις σε άμεση επαφή με τις ανάγκες των πελατών/χρηστών.

3# Είσαι ξεπερασμένος. Μπορεί να νομίζεις ότι έχεις την σούπερ ιδέα, αλλά με ένα απλό Googlάρισμα ίσως διαπιστώσεις ότι κάποιοι άλλοι το έχουν σκεφτεί πριν από εσένα, και υπάρχουν παρόμοια projects στην αγορά. Αυτό δεν σημαίνει φυσικά ότι πρέπει να σταματήσεις την προσπάθεια σου. Αλλά πρέπει να ψάξεις τρόπους έτσι ώστε να πας την ιδέα σου ένα βήμα παρακάτω, και να καλύψεις καλύτερα τις ανάγκες του κοινού.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

4 × 2 =