αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟι 2 κινήσεις για να σωθεί μια επιχείρηση που «ναυαγεί»: Ξέρει να το κάνει ο επενδυτής Marcus Lemonis

Οι 2 κινήσεις για να σωθεί μια επιχείρηση που «ναυαγεί»: Ξέρει να το κάνει ο επενδυτής Marcus Lemonis

Θεωρείται ο ειδικός στο να παίρνει προβληματικές επιχειρήσεις και να τις κάνει οικονομικά υγηείς. Μιλάμε για τον γνωστό επενδυτή και επιχειρηματία, Marcus Lemonis. Ο οποίος μάλιστα είναι ελληνικής καταγωγής, παρόλο που ζει και εργάζεται στις ΗΠΑ. Είναι επίσης παρουσιαστής στην business εκπομπή του CNBC «The Profit».

Στο επεισόδιο αυτής της εβδομάδας, ανέλαβε μια ακόμα δύσκολη αποστολή. Οι Τony Anasenes και Jess Bell, είναι ιδιοκτήτες του Boardshop. Πρόκειται για καταστήματα που πουλούν είδη για snowborad και skateboard. Οι δυο τους αγόρασαν την εταιρία το 2010, προς 200.000 δολάρια. Όλα πήγαιναν καλά, μέχρι που αποφάσισαν να ανοίξουν ένα δεύτερο κατάστημα, το οποίο τελικά εξάντλησε όλα τα κεφάλαια τους, δημιουργώντας σοβαρό πρόβλημα σε όλη την εταιρία. Εκεί, επενέβη ο Marcus Lemonis. Μπήκε ως επενδυτής με 500.000 δολάρια στην επιχείρηση, και έκανε δύο κινήσεις για να ανατρέψει τα δεδομένα.

1- Ενίσχυσε τη βάση πελατών: Το κατάστημα ήταν γνωστό στους ανθρώπους που ασχολούνταν εξειδικευμένα με τα εν λόγω σπορ. Ωστόσο, για το ευρύ κοινό, ο εξοπλισμός έμοιαζε αρκετά ακριβός. Ο Lemonis πρότεινε λοιπόν να διατεθεί ένα κομμάτι του εμπορεύματος σε πιο χαμηλές τιμές, μέσα σε ένα μήνα. Έτσι ώστε να μεγαλώσει η βάση πελατών. Με παράλληλο λανσάρισμα νέων προϊόντων. Μέσα σε λίγες ημέρες, οικογένειες, ερασιτέχνες και παιδιά άρχισαν να επισκέπτονται το κατάστημα.

2- Επικέντρωση στο περιθώριο κέρδους: Προσπαθώντας να ξεφύγουν από το «κόκκινο», οι δύο ιδιοκτήτες της εταιρίας διοργάνωναν ακριβές παρουσιάσεις προϊόντων. Μεγάλο κόστος, και τελικά λίγα κέρδη. Ο Marcus Lemonis πρότεινε να επικεντρωθούν σε προϊόντα που θα έχουν τουλάχιστον 30-40% περιθώριο κέρδους, αν πωληθούν. Έτσι απέκλεισαν για την ώρα π.χ. τις μπότες που δεν έφερναν μεγάλα κέρδη.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × 4 =