09/12/24

«Οι πιο ασυνήθιστες ερωτήσεις που κάνω στους εργαζομένους»: Αποκαλύπτει ένας διευθυντής της Google

Ας υποθέσουμε πως βρίσκεσαι στο γραφείο. Δίπλα σου υπάρχει ένας συνάδελφος. Πόσες πιθανότητες υπάρχουν να τον ρωτήσεις ποιο είναι το αγαπημένο του φαγητό ή χόμπι; Λίγες, θα πει κάποιος. Ανάλογα βέβαια με το πόσο καιρό είσαι σε μια δουλειά, αλλά και σε τι περιβάλλον εργάζεσαι.

Η γνωριμία με τους συναδέλφους μπορεί να είναι μια διαδικασία που διαρκεί μήνες, αν όχι χρόνια. Έχοντας όμως ουσιαστικές σχέσεις στη δουλειά, τότε όλα μπορούν να λειτουργήσουν καλύτερα. Σύμφωνα με έρευνα που έχει γίνει στις ΗΠΑ, οι εργαζόμενοι που έχουν φίλους στη δουλειά, είναι πιο χαρούμενοι και δουλεύουν πιο σκληρά.

Ο  head of mobile brand strategy της Google, Peter Roper, ρωτά τους υφισταμένους του πραγματικά αστείες ερωτήσεις, έτσι ώστε… να σπάσει τον πάγο. Μερικές από τις πιο αγαπημένες του είναι: «Ποια είναι η λίστα με τα ψώνια σας;», «Ποιο είναι το ποιο τρελό πράγμα που έχετε κάνει;» ή «Ποιο είναι το αγαπημένο σας χρώμα;».

Είναι μόνο μερικές από τις ερωτήσεις που κάνει το έμπειρο στέλεχος στα meetings της ομάδας. Με αυτό τον τρόπο δημιουργεί ένα κλίμα οικειότητες και δημιουργούνται καλύτερες σχέσεις εντός του γραφείου. «Βοηθά τους εργαζομένους να γνωρίσουν καλύτερα ο ένας τον άλλο» λέει ο ίδιος στο CNBC. Και συμπληρώνει: «Οι πιο παραγωγικοί εργαζόμενοι μας, είναι αυτοί που αισθάνονται πιο χαρούμενοι».

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

three × one =