αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Carlsberg μπαίνει ακόμα πιο δυνατά στην ελληνική αγορά- Εξαγόρασε το άλλο 49% της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Η Carlsberg μπαίνει ακόμα πιο δυνατά στην ελληνική αγορά- Εξαγόρασε το άλλο 49% της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

Στην ισχυροποίηση της θέσης στην Ελλάδα αλλά και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη γενικότερα προχώρησε ο δανέζικος όμιλος ζυθοποιίας Carlsberg. Η ενίσχυση αυτή, προήλθε από την εξαγορά του υπόλοιπου 49% της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, της δεύτερης μεγαλύτερης εταιρείας ζύθου στην Ελλάδα.

Με την απόκτηση του επιπλέον 49% η Carlsberg αποκτά πλέον το 100% της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, αφού στα τέλη του 2014 είχε εξαγοράσει το 51% της εταιρίας. Βάσει της τότε συμφωνίας, η Carlsberg, είχε το δικαίωμα να αποκτήσει και το υπόλοιπο 49% πους κατείχαν ο Γιάννης Χήτος και οι αδερφοί Ηλίας και Γιώργος Γκρέκης.

«Η εξαγορά του 100% της εταιρίας, αποτελεί μέρος της αρχικής συμφωνίας» δήλωσε στο Euro2day.gr o Dejan Beko, γενικός διευθυντής της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, ενώ ερωτηθείς για το κίνητρο τη εξαγοράς, υπογράμμισε ότι «διατηρούμε την εμπιστοσύνη μας στην Ελλάδα και στο επιχειρείν στη χώρα».

Αναφορικά με τους στόχους μετά από την απόκτηση του 100% της εταιρίας, ο κ. Beko σημείωσε ότι «στόχος μας είναι η περαιτέρω ανάπτυξη του ισχυρού ελληνικού προϊοντικού χαρτοφυλακίου μας, το οποίο περιλαμβάνει αυτή τη στιγμή 10 τοπικώς παραγόμενα προϊόντα, ενώ θα συνεχίσουμε να συνεισφέρουμε στην εξέλιξη της εγχώριας αγοράς μπύρας, στην περαιτέρω διείσδυση στις αγορές του εξωτερικού και στην προσφορά εναλλακτικών επιλογών στους καταναλωτές».

Ερωτηθείς για το «τίμημα» εξαγοράς του 49%, ο κ. Beko απάντησε ότι το «το οικονομικό σκέλος της συμφωνίας δεν είναι ανακοινώσιμο».

Ο ίδιος Beko ανέφερε ότι «τo 2017 ήταν μια καλή χρονιά» προσθέτοντας ότι «εάν λάβουμε υπόψη μας την απαιτητική κατάσταση της αγοράς, η οποία κινείται σε αρνητικά επίπεδα, θα έλεγα ότι η κλίμακα της επιτυχίας μας είναι αρκετά μεγάλη».

Στην οικονομική χρήση του 2016 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας διαμορφώθηκε στα 146,8 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 15% σε σχέση με το 2015 (127,3 εκατ. ευρώ). Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στο 1,82 εκατ. ευρώ, έναντι ζημιών 1,95 εκατ. το 2015.

Η αύξηση του κύκλου εργασιών αποδόθηκε από την εταιρεία στην αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης που τέθηκε σε ισχύ από 1/6/2016 αλλά και στην ικανοποιητική «πρόοδο» των πωλήσεων που ανήλθαν στα 1.124 χιλιάδες χιλιόλιτρα έναντι 1.117 χιλιάδων χιλιολίτρων το 2015.

Η εταιρεία διαθέτει δυο ιδιόκτητες μονάδες παραγωγής στη Σίνδο, Θεσσαλονίκης και τη Ριτσώνα, Ευβοίας, στις οποίες παράγονται τα προϊόντα Μythos, Mythos Radler, FIX Hellas, FIX Dark, FIX ‘Ανευ, Kaiser και Henninger. Παράλληλα, η Ολυμπιακή Ζυθοποιία εισάγει και διανέμει στη χώρα μας διεθνώς αναγνωρισμένες μάρκες, όπως: τη δανέζικη Carlsberg, τη μεξικάνικη Corona Extra, τις ιρλανδικές μπύρες Guinness και Kilkenny, τη βέλγικη Grimbergen, τη βαυαρικής προέλευσης weissbier Schneider Weisse, τον ιρλανδικό μηλίτη Magners και τον ανθρακούχο μηλίτη Somersby.

Ταυτόχρονα, η εταιρεία παράγει, διαθέτει και διανέμει στην ελληνική αγορά τα σήματα Tuborg Club Soda, Tuborg Tonic Water, Tuborg Lemon Soda, Tuborg Lime-Green Tea Soda και Tuborg Orange-Cinnamon Soda.

Σημειώνεται ότι η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει την υλοποίηση του επενδυτικού της πλάνο στην Ελλάδα ύψους 45 εκατ. ευρώ που προγραμματίζεται να ολοκληρωθεί το 2019. Μέρος αυτού είναι και η νέα γραμμή παραγωγής στο εργοστάσιο της εταιρείας στη Σίνδο Θεσσαλονίκης που ολοκληρώθηκε τον περασμένο Μάιο και αφορά την παραγωγή βαρελιών μίας χρήσης για το σύστημα Draught Master Technology.

Πηγή: Euro2day.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 + twenty =