Την ώρα που το Facebook κάνει μεγάλο «μπάσιμο» στο πεδίο των βίντεο, ο μεγάλος αντίπαλος που λέγεται Youtube δίνει τη δική του απάντηση. Για να το εξηγήσουμε πιο αναλυτικά: Το Facebook ανακοίνωσε πρόσφατα ότι θα βάλει διαφημίσεις εντός των βίντεο, έτσι ώστε να έχουν έσοδα οι δημιουργοί. Είναι επίσης γνωστό ότι τον τελευταίο καιρό το FB προωθεί όλο και περισσότερο τα βίντεο -ειδικά τα live- στο newsfeed του.
Τι κάνει τώρα το Youtube, το οποίο κατά πολλούς απειλείται; Απαντά με αριθμούς. Όπως ανακοίνωσε η πλατφόρμα μέσω του επίσημου blog της, πλέον οι χρήστες ξοδεύουν 1 δισ. ώρες βλέποντας βίντεο. Σε καθημερινή βάση.
Εδώ σημειώστε και κάτι ακόμα: Η Google (μητρική του Youtube) επιλέγει να δημοσιοποιήσει αυτά τα νούμερα τώρα, αν και πρόκειται για περσινά στατιστικά στοιχεία. Είναι ξεκάθαρο, ότι πέρα από την ουσία του πράγματος, υπάρχει και ένα παιχνίδι εντυπώσεων. Εκεί, ο Mark Zuckerberg είναι πολύ καλός. Αλλά από την άλλη, το Youtube είναι ένα πολύ μεγάλο μέγεθος στο πεδίο του βίντεο και δεν θα παραδώσει εύκολα το «στέμμα» του.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
YouTube story: Πως τρεις φίλοι δημιούργησαν ένα παγκόσμιο φαινόμενο