αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Απαράδεκτες οι δικαιολογίες από τις εταιρείες courier»: Το ξέσπασμα ενός γνωστού βιβλιοπωλείου (post)

«Απαράδεκτες οι δικαιολογίες από τις εταιρείες courier»: Το ξέσπασμα ενός γνωστού βιβλιοπωλείου (post)

Εκτός ελέγχου φαίνεται πως είναι η κατάσταση στις εταιρείες courier, κάτι που έχει προκαλέσει αρνητικά σχόλια από πολλούς καταναλωτές, αλλά ταυτόχρονα έχει δημιουργήσει πρόβλημα και σε πολλές επιχειρήσεις.

Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του βιβλιοπωλείου Πολιτεία, το οποίο καυτηριάζει μέσα από ένα post στο Facebook, τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρίες courier έχον χειριστεί την κατάσταση.

Η ανάρτηση

«Ζητάμε συγγνώμη από τους πελάτες μας που δεν παραλαμβάνουν έγκαιρα την έτοιμη και την απεσταλμένη  παραγγελία τους, καθώς παρά τις υπερπροσπάθειες μας και τις πολύ σημαντικές προσλήψεις που έγιναν προκειμένου να μας δίνουν τη δυνατότητα να αντεπεξέλθουμε στο φόρτο εργασίας της περιόδου, φαίνεται πως οι εταιρείες courier δεν βρίσκονται στο ίδιο μήκος κύματος.

Παρά τη γνωστή εδώ και χρόνια “περίοδο του Black Friday” αλλά και την εμπειρία από την πρώτη καραντίνα, σε αντίθεση με πολύ μικρότερες επιχειρήσεις, αυτές οι τεράστιες εταιρείες courier δεν θέλησαν να προετοιμαστούν σωστά και καταφεύγουν σε απαράδεκτες δικαιολογίες, όπως η πτώση των συστημάτων τους, ότι δεν βρήκαν τον παραλήπτη, ότι η διεύθυνση είναι άγνωστη κλπ., για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα.

Με όλα τα παραπάνω φυσικά το βάρος πέφτει στα καταστήματα που εισπράττουν την αγανάκτηση των καταναλωτών, ακόμα και για τις παραγγελίες που έχουν ετοιμάσει ή αποστείλει και καθώς παραμένουν στα αζήτητα των εταιρειών courier, ή  σε κεντρικά σημεία διανομής ή δεν βγαίνουν ποτέ για παράδοση.

Εμείς οφείλουμε να ζητήσουμε συγγνώμη και να αναλάβουμε την ευθύνη για ό,τι μας αναλογεί και  για τους συνεργάτες μας.  Ζητάμε την κατανόηση σας καθώς το πρόβλημα αυτό μας ξεπερνάει.

Με εκτίμηση

Το Βιβλιοπωλείο Πολιτεία».

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three − 2 =