αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ 27χρονη που έφτιαξε ένα retro brand ρούχων και τράβηξε το βλέμμα του Forbes

Η 27χρονη που έφτιαξε ένα retro brand ρούχων και τράβηξε το βλέμμα του Forbes

Τις περισσότερες φορές, η επιχειρηματική επιτυχία πρέπει να διαθέτει στοιχεία… από το μέλλον. Όχι, πάντα όμως. Μπορεί η επιτυχία να κρύβεται και σε στοιχεία από το παρελθόν. Αυτό είδε η Sarah Staudinger η οποία πάντα εργαζόταν στον χώρο της μόδας. Μαζί με τον συνιδρυτή George Augusto, αποφάσισαν να δημιουργήσουν το γυναικείο brand ρούχων Staud, το οποίο ήδη έχει αγαπηθεί από πολλές celebrities. Το χαρακτηριστικό των ρούχων που σχεδιάζει και πουλά η Sarah Staudinger, είναι ότι έχουν έντονα retro στοιχεία. Θυμίζουν μια άλλη εποχή.

Η 27χρονη τράβηξε μάλιστα και το βλέμμα του Forbes, στο οποίο μίλησε για το story της. «Είδα ένα κενό στη αγορά, για “ψαγμένα” ρούχα σε καλές τιμές. Επίσης ένιωσα ότι το τοπίο ήταν στάσιμο και επαναλαμβανόμενο» τόνισε αρχικά η Sarah Staudinger και συνέχισε: «Έχουμε αφιερώσει πολύ χρόνο και σκέψη στη δημιουργία των προϊόντων μας, στο μήνυμα που περνάμε και στη συνολική αισθητική. Έτσι ώστε οι πελάτες μας να συνδεθούν με τα ρούχα σε πιο συναισθηματικό επίπεδο».

Η ίδια έχει κάνει σπουδές πάνω στην επικοινωνία και τα ΜΜΕ. Κάτι που την βοήθησε στην πορεία της. Ωστόσο η κινητήρια δύναμή της ήταν πάντα η μόδα. Παράλληλα, όπως εξηγεί, εκτιμά ότι το μέλλον της μόδας και της πώλησης ρούχων δεν βρίσκεται πλέον στα παραδοσιακά καταστήματα λιανικής, αλλά στις online πλατφόρμες. Κάτι τέτοιο έχει κάνει άλλωστε με το brand της, αφού πουλά τα ρούχα της online. Και αυτά φτάνουν άμεσα στους πελάτες.

Είναι επίσης σημαντικό, ότι οι δύο συνιδρυτές ξεκίνησαν την νέα τους επιχείρηση χωρίς να έχουν κάποια εξωτερική χρηματοδότηση. Έκαναν πραγματικότητα την ιδέα τους χρησιμοποιώντας κάποια χρήματα που είχαν μαζέψει οι ίδιοι, ενώ πήραν μια μικρή βοήθεια και από τις οικογένειες τους. Με την Sarah Staudinger να θεωρεί, ότι η γρήγορη αποδοχή των ρούχων από κάποια διάσημα πρόσωπα, βοήθησε στο να αναπτυχθεί το brand πιο γρήγορα.

Όσο για το μέλλον; Αναμένεται να γίνει ακόμα πιο εξελιγμένη η online πλατφόρμα. Η οποία θα παραμείνει ο κεντρικός μοχλός της εταιρίας. Ενώ στο προσεχές μέλλον οι δύο νέοι επιχειρηματίες σχεδιάζουν να ανοίξουν και κάποια φυσικά καταστήματα.

nokia-new-device_awr8

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

19 + sixteen =