αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτός ο συνιδρυτής εξηγεί το πως κατάφερε να έχει 100.000 διευθύνσεις email στην κατοχή του, πριν καν λανσάρει την startup του

Αυτός ο συνιδρυτής εξηγεί το πως κατάφερε να έχει 100.000 διευθύνσεις email στην κατοχή του, πριν καν λανσάρει την startup του

Το 2012 ο Jeff Raider ίδρυσε μια ιδιαίτερη startup. Την Harry’s. Η οποία στέλνει προϊόντα ξυρίσματος για άντρες, στην πόρτα σου. Όποτε θέλεις. Και μπορείς μάλιστα να φτιάξεις το δικό σου πλάνο, έτσι ώστε το «πακέτο» σου να παραδίδεται ανά σταθερά χρονικά διαστήματα σε εσένα. Στη συνέχεια η εταιρία έφτιαξε και φυσικά σημεία πώλησης.

Μιλώντας στο αμερικανικό inc.com, εξηγεί το πως κατάφερε να φτάσει γρήγορα στην μεγάλη επιτυχία. Μιλάμε για μια εταιρία που «σήκωσε» 100 εκατ. δολάρια στον πρώτο χρόνο λειτουργίας.

Το πρώτο πράγμα στο οποίο αναφέρεται ο νεαρός συνιδρυτής, είναι τα μεγάλα ρίσκα που πρέπει να παίρνει μια μικρή startup. Είναι απαραίτητα για να φτάσεις στην επιτυχία. Όπως εξηγεί, όσο μεγαλώνει μια εταιρία, έχει περισσότερα να χάσει, άρα είναι δυσκολότερο να πάρει μεγάλα ρίσκα. Όσο όμως είναι στα πρώτα βήματα της, πρέπει να πάρει τολμηρές επιλογές.

Όσο για το πως κατάφερε να πείσει τους επενδυτές τόσο γρήγορα; Ο Raider το λέει με απλά λόγια: Το προϊόν τους δούλευε πολύ καλά και είχε πολλούς πελάτες μέσα στον πρώτο χρόνο. Άρα όλοι κατάλαβαν ότι είναι κάτι που έχει ανταπόκριση και μπορεί να αναπτυχθεί ακόμα περισσότερο. Επίσης, ο ίδιος και η ομάδα του, είχαν εξ αρχής ένα ξεκάθαρο όραμα για την εταιρία.

Το επίσης εντυπωσιακό: Η startup κατάφερε να έχει 100.000 διευθύνσεις email πριν καν κάνει το λανσάρισμα της. Πως το κατάφερε αυτό; Ο Raider αποκαλύπτει το πλάνο που ακολουθήθηκε: Η αρχική ομάδα μοίρασε δωρεάν προϊόντα στους φίλους της, εκείνοι τους έδωσαν τα emails τους. Αυτό επαναλήφθηκε πολλές φορές, το κοινό διευρύνθηκε (έπαιξε ρόλο και η διάδοση από στόμα σε στόμα στη συνέχεια) και έτσι η εταιρία έφτασε να έχει πάρα πολλά emails στην κατοχή της, πριν καν ξεκινήσει επίσημα την λειτουργία της. Έτσι, μόλις έγινε η μεγάλη «πρεμιέρα», κατάφερε να πετύχει… sold out στα προϊόντα της μέσα σε μόλις 2 εβδομάδες.

Σήμερα η εταιρία δραστηριοποιείται στις ΗΠΑ, τον Καναδά και την Βρετανία.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 2 =