αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑπό μπύρες μέχρι Food Track Challenge: Οι ασυνήθιστοι τρόποι που χρησιμοποιούν οι κολοσσοί για να «χτίσουν» σπουδαίες ομάδες

Από μπύρες μέχρι Food Track Challenge: Οι ασυνήθιστοι τρόποι που χρησιμοποιούν οι κολοσσοί για να «χτίσουν» σπουδαίες ομάδες

Οι μεγάλες εταιρίες πάντα έχουν ως στόχο να χτίσουν τη δική τους κουλτούρα στο εσωτερικό τους. Βασικός παράγοντας για να γίνει αυτό, είναι να έχουν μια καλή σχέση τα μέλη της ομάδας μεταξύ τους. Για να πετύχουν αυτή την καλή χημεία, οι κολοσσοί σε όλο τον κόσμο χρησιμοποιούν τους δικούς τους, ασυνήθιστους τρόπους. Με στόχο τα μέλη της εκάστοτε ομάδας να έρθουν πιο κοντά. Ενώ παράλληλα αναπτύσσουν νέες δεξιότητες, κάνοντας ευχάριστες δραστηριότητες.

Για παράδειγμα, στη Yahoo έχουμε το Food Track Challenge. Όπως μαρτυρά η ονομασία, ένα βαν έρχεται στα γραφεία της εταιρίας. Αλλά δεν σταματά εκεί. Αφού οι εργαζόμενοι μαγειρεύουν ο ένας «εναντίον» στον άλλο, και στην συνέχεια διακοσμούν και παρουσιάζουν το φαγητό τους. Μέσα στο βαν, με brand name και logo.

Δείτε στο παρακάτω γράφημα που δημιούργησε η Colonial Life, τους εκπληκτικούς τρόπους που χρησιμοποιούν πολλές μεγάλες εταιρίες, για να δημιουργήσουν κορυφαίες ομάδες. Ανάμεσα στα brands που ακολουθούν είναι: Facebook, Coca-Cola, BlackRock, Admiral και Uber.

Unusual-team-building-methods-updated.png

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nine + 4 =