αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑH συντριπτική πλειοψηφία των Influencers προτιμά το Instagram. Και κλείνουν μεγάλα deals

H συντριπτική πλειοψηφία των Influencers προτιμά το Instagram. Και κλείνουν μεγάλα deals

Δεν υπάρχουν πιο αποτελεσματικές soft πωλήσεις από τα social-media και το Instagram αποτελεί την ιδανική πλατφόρμα. Όχι μόνο προτιμάται από τους ανθρώπους του Marketing, αλλά πιο συγκεκριμένα, το Instagram είναι η πλατφόρμα που χρησιμοποιούν πιο πολύ οι influencers των κοινωνικών δικτύων που εμπλέκονται σε συνεργασίες με εταιρείες.

Το Instagram έχει το 78% της αγοράς αυτής, με τα YouTube, Facebook και Twitter να βρίσκονται δραματικά πιο πίσω με αποτέλεσμα να θεωρούνται στατιστικά ασήμαντα.

Υπάρχουν κάποια καλύτερα παραδείγματα από to marketing του Instagram από την «The Blonde Salad”, γνωστή ως Chiara Ferragni. H Ferragni κατάφερε να μετατρέψει το fashion blog της σε μία ολοκληρωμένη επιχείρηση μέσω του Instagram.

Η Ferragni θεωρήθηκε μία από τις κορυφαίες influencers του Forbes τον περασμένο χρόνο και είναι εύκολο να δούμε το γιατί. Από μόνη της, είχε περισσότερους από 13 εκατομμύρια followers και κερδίσει χρήματα με το να φοράει ρούχα από brands όπως το Intimissimmi. Στο επιχειρησιακό της Instagram, ποστάρει κάποιες φωτογραφίες με διάσημους φίλους, για ένα άγγιγμα αυθεντικότητας και φυσικά πολλές συνεργασίες με το Invicta και πολλούς άλλους.

H εταιρεία εσωρούχων Intimissimmi και η ευρωπαϊκή εταιρεία κατασκευής σακιδίων Invicta είναι σχετικά εξειδικευμένες αλλά βλέπουμε ότι και τα brands που έχουν παγκόσμια ονομαστική αναγνώριση και οι διαφημίσεις που εκτείνονται σε πινακίδες είναι επίσης πολύ πρόθυμα να συνεργαστούν με influencers.

Το H&M μόλις έκλεισε μία Instagram συνεργασία με influencers για το νεότερο της brand, /Nyden. To ίδιο το Brand είναι φτιαγμένο από χρήση influencers που «οδηγούν” τις δημιουργίες και εν συνεχεία τις πωλήσεις του.

Η ώθηση των εταιρειών για την χρήση influencer επηρεάζεται αναμφισβήτητα από τους αριθμούς πίσω από την αποτελεσματικότητα του Instagram στις πωλήσεις. Το 74% των αγοραστών χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να καθοδηγήσουν τις αγορές τους.

Ενώ τα brands και το Instagram επωφελούνται, οι ίδιοι οι influencers μπορεί να επωφελούνται περισσότερο. Υπάρχει τόση ζήτηση για τις υπηρεσίες τους που πλέον ο καθένας έχει τον δικό του αντζέντη.

Πηγή: Pc Magazine

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

ten − four =