αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΌλοι… online: Το 68% των Ελλήνων είναι e-shoppers

Όλοι… online: Το 68% των Ελλήνων είναι e-shoppers

Ραγδαία αύξηση στις online αγορές, που… φαίνεται πως ήρθαν για να μείνουν, καταγράφηκε στην χώρα μας το 2020. Από το 58% των Ελλήνων που ψώνιζαν on line to 2019 το ποσοστό των εγχώριων e- shoppers αυξήθηκε 10 ολόκληρες μονάδες και έφτασε το 68% το 2020.

Ρούχα, Ηλεκτρονικά παπούτσι, καλλυντικά, Ηλεκτρικές Συσκευές, Τηλεπικοινωνίες, Βιβλία ακόμα και σούπερ μάρκετ επιλέχθηκαν από τους Ελληνες για on line αγορές με πολλά από αυτά τα αγαθά να παρουσιάζουν ακόμα και τριψήφια αύξηση σε σχέση με το 2019.

Αξιοσημείωτο είναι ότι πλέον οι Ελληνίδες ξεπέρασαν σε αριθμό τους άνδρες. Στα τέλη του 2020, η διείσδυση του online εμπορίου στην Ελλάδα ήταν 68%, με το ποσοστό να είναι 69% για τις γυναίκες και 67% για τους άνδρες καταναλωτές.

Τα παραπάνω προκύπτουν από έρευνα της Focus Bari. Οι Ελληνίδες, δαπάνησαν κατά μέσο όρο το τελευταίο 6μηνο 736,8 ευρώ σε online αγορές.

Τι αγόρασαν οι καταναλωτές

Οnline αγοράζονται πλέον τα πάντα! Από ένδυση και υπόδηση μέχρι ηλεκτρικές συσκευές και συνδρομές ΤV. H «στροφή» σε πολλά προϊόντα που παρουσιάζουν ιλιγγιώδη αύξηση δείχνει ότι πλέον οι Έλληνες εμπιστεύονται να αγοράσουν τα πάντα ηλεκτρονικά.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας οι αγορές το 2020 αφορούσαν:

  • Ρούχα: Από το 27% των αγορών το Β εξάμηνο του 2019 αυξήθηκε σε 35% το β εξάμηνο του 2020, (αύξηση 31%),
  • Ηλεκτρονικά: Οι πωλήσεις από 22% αυξήθηκαν σε 32%, παρουσιάζοντας ποσοστιαία αύξηση 44%
  • Παπούτσια: από 24 σε 30 +28%
  • Καλλυντικά: από 15 σε 25 +68%
  • Ηλεκτρικές Συσκευές: από 12 σε 25 +100%
  • Τηλεπικοινωνίες: από 14 σε 21 +52%
  • Βιβλία: από 16 σε 21 +29%
  • Συμπληρώματα Διατροφής: από 10 σε 20 +111%
  • Σούπερ μάρκετ: από 5 σε 18 +262%
  • Αξεσουάρ: από 15 σε 17 +14%
  • Είδη σπιτιού: από 8 σε 15 +79%
  • ΤV Περιεχόμενο: από 9 σε 14 +57%
  • Παιχνίδια: από 8 σε 14 +70%
  • Ασφάλειες: από 6 σε 10 +82%
  • Webinars: από 4 σε 8 +80%
  • Ομορφιά: από 3 σε 7 +167%
  • Μουσικό Περιεχόμενο: από 5 σε 7 +39%
  • Προϊόντα Υγείας: από 3 σε 4 +66%

Το προφίλ των Ελληνίδων e -shoppers

Το πιο δυναμικό αγοραστικό κοινό μεταξύ των γυναικών, που ψωνίζουν online, είναι στις ηλικίες 35 έως 44 ετών, όπου η διείσδυση των online αγορών φτάνει το εντυπωσιακό 94%. Εξίσου, όμως, υψηλά ποσοστά παρατηρούνται και στις μεγαλύτερες ηλικιακές ομάδες: το 65% των γυναικών ηλικίας 45-64 ετών αγοράζει online, ενώ ακόμη και στις ηλικίες 55 και άνω το ποσοστό των e-shoppers χτυπάει το υψηλό 53%.

Όσον αφορά τη γεωγραφική κατανομή των e-shoppers, η Θεσσαλονίκη αναδεικνύεται πρωταθλήτρια, αφού το ποσοστό διείσδυσης είναι μεγαλύτερο του πανελλαδικού μέσου όρου του 68% και φτάνει το 74%, ενώ το αντίστοιχο στην Αθήνα είναι 67%.

Σε ποσοστό 40% απαντούν ότι κάνουν χρήση χρεωστικής κάρτας για τις online αγορές, ενώ το 39% δηλώνει ότι προτιμά την αντικαταβολή. Οι ηλεκτρονικές πληρωμές (paypal) συγκεντρώνουν το 23%, ενώ η πιστωτική κάρτα το 20% και τα ψηφιακά πορτοφόλια το 3%.

Τα social media

Τέσσερις στους πέντε Έλληνες είναι σήμερα στα σόσιαλ (81%), με κυρίαρχα μέσα το Facebook, το Instagram και το Youtube. Παράλληλα ραγδαία αύξηση παρατηρήθηκε στη χρήση του video calling and Instant.

Η Focus Bari ξεκίνησε να ερευνά την σχέση των Ελλήνων με το internet και την τεχνολογία πριν 26 χρόνια, το 1995, μετρώντας τη χρήση, τη συχνότητα, τον χρόνο/ώρες, τους λόγους και τα είδη χρήσεων, τα είδη συσκευών πρόσβασης, τη θεματολογία και την επισκεψιμότητα των sites, το ηλεκτρονικό εμπόριο/αγορές, τα social media και άλλα. Έτσι, η Focus Bari τα τελευταία αυτά χρόνια έχει αποτυπώσει την εντυπωσιακή εξέλιξη της χρήσης του διαδικτύου από τους Έλληνες κάθε φύλου και ηλικίας.

Άντρες, γυναίκες, αλλά και οι μεγαλύτερες ηλικίες πλέον συμπεριλαμβάνονται ενεργά στον «digital world», ενώ αυξάνεται ραγδαία η ποικιλία συσκευών πρόσβασης με πρώτο το κινητό.

Πηγή: Euro2day.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen − 18 =