αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤα delivery των σούπερ μάρκετ

Τα delivery των σούπερ μάρκετ

Μέσω συνεργασιών με εταιρείες ταχυμεταφορών, ηλεκτρονικές πλατφόρμες παραγγελιών φαγητού, ηλεκτρονικές πλατφόρμες διανομής φαγητού, ακόμη και μέσω της Uber, επιχειρούν τα ελληνικά σούπερ μάρκετ να διαχειριστούν την απότομη ζήτηση που παρουσιάστηκε στα ηλεκτρονικά τους καταστήματα, την ώρα, επίσης, που κλήθηκαν να ανταποκριθούν και στην «επιδρομή» των καταναλωτών στα φυσικά καταστήματα. Με αυτό τον τρόπο επιχειρούν να αντιστρέψουν το «Βατερλώ» των πρώτων εβδομάδων, προκειμένου αφενός να ανταποκριθούν καλύτερα στις τρέχουσες ανάγκες, αλλά και να δημιουργήσουν ένα πιο αποτελεσματικό μοντέλο για την επόμενη ημέρα, καθώς εκτιμάται ότι η αγορά ειδών σούπερ μάρκετ ηλεκτρονικά θα παγιωθεί ως συνήθεια για μεγάλο μέρος του πληθυσμού και στη μετά κορωνοϊό εποχή.

Χθες η αλυσίδα MyMarket (της Μetro AEBE, συμφερόντων Παντελιάδη) ανακοίνωσε κατ’ αρχάς ότι πλέον θα δίνεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να πραγματοποιούν ηλεκτρονικά τις αγορές τους και να παραλαμβάνουν την παραγγελία τους από το φυσικό κατάστημα την ημέρα και την ώρα που το επιθυμούν. Εφαρμόζει με άλλα λόγια το μοντέλο click & collect, πρακτική που ακολουθείται εδώ και χρόνια από τις άλλες κατηγορίες ηλεκτρονικού εμπορίου. Παρέχεται μάλιστα η δυνατότητα η παραγγελία να παραδοθεί στο αυτοκίνητο του καταναλωτή, ώστε να μην υπάρξει καμία επαφή με το φυσικό κατάστημα, εφόσον το επιθυμεί. Η υπηρεσία θα προσφέρεται στις περιοχές της Αττικής, στη Θεσσαλονίκη, στην Πάτρα, στα Ιωάννινα, στη Λάρισα, στα Τρίκαλα και στον Βόλο.

Επιπλέον, η ίδια αλυσίδα διπλασίασε το σύνολο των δικών της οχημάτων και ενίσχυσε το προσωπικό της στο ηλεκτρονικό κατάστημα, ενώ προχώρησε σε συνεργασία με την εταιρεία ταχυμεταφορών Speedex και με τη γνωστή εταιρεία Uber για την παράδοση των παραγγελιών. Επίσης, έχει ξεκινήσει πιλοτικά συνεργασία με κορυφαία ηλεκτρονική πλατφόρμα διανομής φαγητού, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες της αγοράς είναι η Wolt.

Υπενθυμίζεται ότι προηγήθηκε, στα τέλη Μαρτίου, η συνεργασία της «Σκλαβενίτης» με την ηλεκτρονική πλατφόρμα παραγγελίας φαγητού efood.gr, μέσω της οποίας οι καταναλωτές μπορούν να παραγγέλνουν μεταξύ 2.500 προϊόντων από τη γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ. Μάλιστα, η συνεργασία αυτή έδωσε τη δυνατότητα ακόμη και για παράδοση παραγγελιών αυθημερόν. Αν και ξεκίνησε αρχικά να παρέχεται ως υπηρεσία στο Περιστέρι, πλέον έχει επεκταθεί στις ακόλουθες περιοχές: Κερατσίνι, Σπάτα, Αγ. Δημήτριο, Χαϊδάρι, Αμπελοκήπους, Ηλιούπολη, Αλιμο, Ιλιον, Χαλάνδρι, Σταθμό Λαρίσης, Δραπετσώνα, Μελίσσια, Γλυφάδα, Αιγάλεω, Νέα Χαλκηδόνα, Ψυχικό, Αγιο Στέφανο, Παλαιό Φάληρο, Καλλιθέα, Μαρούσι.

Στη μίσθωση εταιρείας που διαθέτει στόλο με μηχανάκια προχώρησε από την πλευρά της η αλυσίδα «Κρητικός» προκειμένου να επιταχυνθεί ο χρόνος παράδοσης των ηλεκτρονικών παραγγελιών. Οι καταναλωτές θα μπορούν να επιλέγουν ανάμεσα σε 2.000 προϊόντα και η υπηρεσία θα είναι διαθέσιμη αρχικά σε εννέα καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας, στη Γλυφάδα, στη Βούλα, στα Μελίσσια, στα Βριλήσσια, στην Πεντέλη και στο Χαλάνδρι, με στόχο να προστίθενται συνεχώς νέες περιοχές.

Σε καλύτερη διαχείριση των παραγγελιών της φαίνεται ότι προχωράει και η ΑΒ. Η εταιρεία αναφέρει στην ιστοσελίδα της ότι για παραγγελίες που γίνονται μετά τις 9 μ.μ. ο καταναλωτής μπορεί να βρει περισσότερους χρόνους παράδοσης, έτσι ώστε η εξυπηρέτηση να γίνεται σε ένα εύρος 6 ημερών. Προαναγγέλλει, δε, ότι ετοιμάζει νέες λύσεις για την καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτών.

Πηγή: Καθημερινή

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

7 + 3 =