αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠρος… κατάργηση οι προσφορές 1+1 προϊόντων στα σούπερ μάρκετ

Προς… κατάργηση οι προσφορές 1+1 προϊόντων στα σούπερ μάρκετ

Με τις τιμές να είναι στα ύψη, οι περισσότεροι καταναλωτές κάνουν εκτενές ψάξιμο, σύγκριση τιμών και αναζήτησή προσφορών. Ωστόσο το κύμα ακρίβειας φαίνεται ότι φέρνει αλλαγές και από την μεριά των σούπερ μάρκετ. Όπως διαβάζουμε στο dikaiologitika.gr, 3 στις 5 εταιρείες εμπορίου σταματούν τις προσφορές 1+1.

Επίσης, παρατηρείται ότι πλέον οι εταιρείες προϊόντων δεν παρέχουν περισσότερη ποσότητα στο προϊόν.

Επιπλέον, πολλές εταιρείες για να πουλήσουν το προϊόν στην ίδια τιμή αποφασίζουν να μειώσουν τη ποσότητα. Οι εμπορικές επιχειρήσεις και οι βιομηχανίες έχουν ανακοινώσει σημαντικές αυξήσεις στα ράφια των σούπερ μάρκετ όπως:

Κονσέρβες +15%, καλλυντικά +25%, γαλακτοκομικά +12%, μαργαρίνες +20%, αλλαντικά +10%, γλυκίσματα μπισκότα +20%, παγωτά +5%, απορρυπαντικά +15%, προϊόντα περιποίησης και φροντίδας +18%.

Εκείνο πάντως που δεν πρέπει να μας προβληματίζει στην ελληνική αγορά είναι πως δεν παρατηρούνται ελλείψεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

6 − six =