αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΟ Σκλαβενίτης μπαίνει για πρώτη φορά στο παιχνίδι της διαφήμισης

Ο Σκλαβενίτης μπαίνει για πρώτη φορά στο παιχνίδι της διαφήμισης

Την έχουν αποκαλέσει “Αυτοκρατορία των Δεν”. Τίτλο τον οποίο έχει πλέον απολέσει. Η Σκλαβενίτης, μπορεί μέχρι προσφάτως να μην αναπτυσσόταν μέσω του συστήματος δικαιόχρησης (franchise), να μην άνοιγε τις Κυριακές, να μην έβγαζε φυλλάδια για να προωθήσει τις προσφορές και τις προωθητικές ενέργειες που τρέχουν στο δίκτυό της και να μην διαφημιζόταν, αυτό πλέον έχει αλλάξει ή πρόκειται να αλλάξει σύντομα..

Στο “παιγνίδι” του franchise έχει μπει ήδη, αξιοποιώντας μέρος των συμφωνιών που “κληρονόμησε” από τη Μαρινόπουλος. Τα συγκεκριμένα καταστήματα, μπορεί να μην ανήκουν στην αλυσίδα, εν τούτοις φέρουν το brand της αφού οι ιδιοκτήτες τους έχουν εμπορική συμφωνία με την αλυσίδα, λειτουργούν με διευρυμένο ωράριο και κάποια εξ αυτών μένουν ανοικτά και τις Κυριακές.

Σχετικά με τα άλλα δύο οχυρά, όπως υποστηρίζουν παράγοντες της αγοράς, πρόκειται να πέσουν λίαν συντόμως. Ήδη το δίκτυο της αλυσίδας στην Κύπρο “τρέχει” επικοινωνιακά και μέσω φυλλαδίων, φυλλάδιο έχει εκδώσει και για το εν Ελλάδι δίκτυό της προκειμένου να προωθήσει τα είδη σπιτιού που πουλά, ενώ πρόκειται να εκδόσει και φυλλάδιο προσφορών σε μια προσπάθεια να γίνει γνωστή στην περιφέρεια όπου αντιμετωπίζει και τα μεγαλύτερα προβλήματα. Την ίδια στιγμή, όπως σημειώνει το Capital.gr, πηγές της αγοράς αναφέρουν πως το διάστημα αυτό η αλυσίδα διενεργεί spec για διαφημιστικό τηλεοπτικό spot που σχεδιάζει να “τρέξει” σε μια προσπάθεια να γίνει ευρέως γνωστή και στην υπόλοιπη χώρα πέραν της Αττικής που είναι το δυνατό της σημείο.

Άλλωστε Ελλάδα δεν είναι μόνο η Αθήνα… Κάτι που ψυχανεμιζόταν η διοίκηση της εταιρείας, όταν σύντασσε το business plan στο οποίο έκανε λόγο για την εμπορική πολιτική που θα ακολουθήσει στην επαρχία, και έχει πλέον συνειδητοποιήσει από την ημέρα που πήρε στα χέρια της το δίκτυο της Μαρινόπουλος.

Σύμφωνα με πηγές κοντά στη διοίκηση της εταιρείας και με βάση διαρροές που έγιναν προ δεκαημέρου, “ο Αύγουστος ήταν ευχάριστη έκπληξη για τη διοίκηση της Σκλαβενίτης, διότι υπήρξε κατακόρυφη αύξηση στις πωλήσεις του δικτύου της επαρχίας. Κάτι που οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις διακοπές των Ελλήνων και δη των Αθηνών οι οποίοι δεν άλλαξαν τις καταναλωτικές τους συνήθειες και έκαναν τις αγορές τους από καταστήματα της Σκλαβενίτης που υπάρχουν πλέον και στην επαρχία.”

Επειδή όμως η αγορά δεν κερδίζεται από τον τζίρο των διακοπών, η αλυσίδα σκοπεύει να κάνει γνωστό το brand της και στους υπόλοιπους κατοίκους της Ελλάδας και μέσω διαφήμισης, προσφορών και φυλλαδίων. Γιατί; Γιατί πολύ απλά, για να βγει το business plan, θα πρέπει να επιστρέψουν οι καταναλωτές της Μαρινόπουλος στο δίκτυο, προκειμένου να φέρουν τζίρο, να ενισχυθεί το cash flow και να εξυπηρετηθεί ο δανεισμός. Μέχρι στιγμής ο τζίρος του πρώην δικτύου της Μαρινόπουλος κινείται στα 70 εκατ. ευρώ μηνιαίως, ποσό το οποίο είναι κοντά στον αναθεωρημένο στόχο ο οποίος τέθηκε μετά την καθυστέρηση στην έκδοση της απόφασης από το Πρωτοδικείο.

Εκτός όμως από την επιστροφή των καταναλωτών στο πρώην δίκτυο της Μαρινόπουλος, -κρίσιμος παράγοντας για να βγει το business plan-, απομένουν ακόμη να γίνουν πολλά. Ένα εκ των οποίων είναι η διασύνδεση των λογισμικών του δικτύου της Σκλαβενίτης και το δίκτυο των πρώην καταστημάτων της Μαρινόπουλος. Αλλά και η συγχώνευση της Ι&Σ Σκλαβενίτης με τις Υπεραγορές Σκλαβενίτη, η οποία σύμφωνα με πληροφορίες δεν αποκλείεται να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος του έτους. Την ίδια στιγμή άγνωστη παραμένει η τύχη των 22 καταστημάτων που πρέπει να “εκποιήσει” η αλυσίδα με βάση την απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Πηγές με γνώση της υπόθεσης ανέφεραν στο Capital.gr πως την δουλειά “τρέχει” η Alpha Bank και μια πρώτη εικόνα για το τι μέλλει γενέσθαι θα υπάρχει περί τα τέλη Οκτωβρίου.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × three =