αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΟι 4 τρόποι με τους οποίους μπορείς να βγάλεις χρήματα μέσα από το Instagram προφίλ σου

Οι 4 τρόποι με τους οποίους μπορείς να βγάλεις χρήματα μέσα από το Instagram προφίλ σου

Σίγουρα έχεις ακούσει για τους Influencers ή για άλλους χρήστες που βγάζουν χρήματα μέσα από το Instagram. Και στην Ελλάδα.

Καταφέρνουν να βγάζουν χρήματα από μια «δουλειά» που για άλλους είναι απλά ένα χόμπι.

Πιθανότατα να αναρωτιέσαι: Πώς καταφέρνουν οι influencers να μετατρέψουν μια photo-sharing πλατφόρμα, σε μια… πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου και πώς μπορούν να ζουν απλά από την επιτυχία τους στο Instagram;

Πριν όμως εξετάσεις τους τρόπους από τους οποίους θα βγάλεις χρήματα, πρέπει να κάνεις κάτι άλλο. Να χτίσεις το δικό σου κοινό. Μία βάση από followers, οι οποίοι θα ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο που ανεβάζεις. Μπορεί το αντικείμενο σου να είναι το φαγητό, η μόδα, η ομορφιά, τα ταξίδια, η γυμναστική ή οτιδήποτε άλλο επιλέξεις.

Και αφού χτίσεις μία βάση από followers, πως θα βγάλεις χρήματα; Όπως σημειώνει το αμερικανικό healthjus.com, οι Instagrammers συνήθως βγάζουν χρήματα χρησιμοποιώντας έναν από τους παρακάτω τρόπους. ‘Η συνδυάζοντας κάποιους από αυτούς.

  • Συνεργασίες με brands (sponsored content)
  • Affiliate marketing (και προμήθεια ανάλογα με τις πωλήσεις)
  • Πουλάνε δικά τους προϊόντα/ υπηρεσίες
  • Πουλάνε τις φωτογραφίες τους

«Από όλα αυτά, το sponsored content και το Affiliate marketing είναι ίσως οι πιο δημοφιλείς ροές εσόδων, αλλά ανάλογα με το πεδίο σας, οι άλλες μέθοδοι μπορούν να λειτουργήσουν εξίσου καλά. Τίποτα δεν σας περιορίζει σε μία μόνο πηγή δημιουργίας εσόδων, και έτσι μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε όλες ταυτόχρονα» σημειώνει το αμερικανικό site.

Βρες τα brands

Όταν φτάσετε στο απόγειο της δημοτικότητας σας, τα brands που θα θέλουν να συνεργαστούν μαζί σας, θα επικοινωνήσουν μαζί σας. Θα σας βρουν αυτοί! Μέχρι τότε όμως, θα πρέπει να απευθυνθείτε μόνοι σας στα brands, κάτι που δεν είναι καθόλου κακό. Ένα email με μία σύντομη παρουσίαση του προφίλ σου και μερικά metrics, μπορεί να σε φέρει κοντά σε μία συνεργασία.

Η σωστή επιλογή: Προσεγγίστε τα brands που σας αρέσουν και χρησιμοποιείτε στην καθημερινή σας ζωή. Έτσι το κοινό σας δεν θα αισθάνεται ότι κάνετε «πληρωμένο περιεχόμενο» και θα μπορείτε να είστε πολύ πιο ειλικρινείς όσον αφορά την προώθηση αυτών των επωνυμιών.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − twelve =