Αυτή η ιστορία ξεκινά με τον κλασικό τρόπο: Έπρεπε να λυθεί ένα πρόβλημα. Το πρόβλημα είναι αυτό που ίσως έχεις αντιμετωπίσει και εσύ. Όταν, δηλαδή, πρέπει να αγοράσεις έπιπλα για το σπίτι δεν είσαι σίγουρος για το ποια πρέπει να επιλέξεις, βάσει χώρου και βάσει του κατά πόσο ταιριάζουν με το υπόλοιπο περιβάλλον.
Το πρόβλημα, λύθηκε με έναν… όχι και τόσο συνηθισμένο τρόπο. Το έκανε η Beatrice Fischel-Bock, ιδρύοντας την Hutch μαζί με άλλες δύο κοπέλες. Μια εταιρία που μπορεί να «τοποθετήσει» με εικονικό τρόπο μερικά νέα έπιπλα π.χ. στο σαλόνι σου, να σου δείξει το αποτέλεσμα σε φωτογραφίες και εσύ να αποφασίσεις αν θέλεις να τα αγοράσεις, πριν τα αγοράσεις.
Έτσι γλυτώνεις από ενδεχόμενες αποτυχημένες επιλογές. Μάλιστα, αν τελικά αποφασίσεις ότι θέλεις να πάρεις τα νέα έπιπλα, μπορείς να το κάνεις άμεσα, μέσα από την ίδια πλατφόρμα. Η Hutch λειτουργεί εδώ και 5 χρόνια, καταγράφει μια εξαιρετική πορεία και έχει λάβει συνολικά 17,1 εκατ. δολάρια σε χρηματοδοτήσεις
Μιλώντας στο Entrepreneur.com, η Beatrice Fischel-Bock παραθέτει τον τρόπο που την βοηθά να μένει οργανωμένη. Και είναι κάτι… πολύ παραδοσιακό. Όχι κάτι digital. «Είμαι πραγματικά old-school. Πάντα έχω μαζί μου ένα χάρτινο σημειωματάριο όπου κάνω σημειώσεις και λίστες με μικρά κουτάκια δίπλα», λέει αρχικά. Και εξηγεί: «Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο, από το να κάνεις checking off αυτά τα κουτάκια». Ενώ τονίζει ότι επίσης την βοηθά το Slack στο να μένει οργανωμένη (να και το digital στοιχείο).