αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈξι τρόποι για να ηρεμήσεις το μυαλό σου μέσα σε λιγότερο από 1 λεπτό

Έξι τρόποι για να ηρεμήσεις το μυαλό σου μέσα σε λιγότερο από 1 λεπτό

Είναι ώρα για ύπνο, αλλά ο εγκέφαλός σου δεν σταματά να στριφογυρίζει. ‘Η μπαίνεις σε μια σημαντική συνάντηση και νιώθεις το μυαλό σου να είναι ανήσυχο. Τι κάνεις;

Συχνά μιλάμε για μακροπρόθεσμες συνήθειες και αλλαγές συμπεριφοράς που μας βοηθούν να ζούμε πιο ευτυχισμένες, πιο υγιείς και πιο επιτυχημένες ζωές. Αλλά μερικές φορές χρειάζεστε άμεσες στρατηγικές, σαν μία «ένεση» ηρεμίας.

Η αμερικανική Thrive Global ρώτησε ανθρώπους από τον κόσμο των επιχειρήσεων και όχι μόνο, και εκείνοι παρέθεσαν μερικούς τρόπους για να ηρεμήσεις το μυαλό σου μέσα σε λιγότερο από 1 λεπτό. Εδώ είναι έξι από αυτούς.

1# Κυκλικές κινήσεις στους ώμους. Το κόλπο εδώ είναι να φέρεις τους ώμους σου προς τα εμπρός, μετά πάνω και πίσω με κυκλικές κινήσεις, αργά. Αυτό κάνε το μερικές φορές. Αμέσως, το στήθος σου ανοίγει, η πλάτη σου είναι πιο ίσια, η στάση σου είναι καλύτερη και νιώθεις πιο ήρεμος. Όλη η ένταση στο λαιμό και στους ώμους σου φεύγει και το μυαλό σου είναι πιο «καθαρό».

2# Παίξε ένα παιχνίδι λέξεων. Αιχμαλωτίζοντας την προσοχή σας με κάτι άλλο, μπορείτε να αλλάξετε το «κανάλι», και να εστιάσετε σε κάτι διαφορετικό. Παίξε ένα παιχνίδι. Για παράδειγμα, διαλέξτε μια λέξει και δείτε πόσες άλλες λέξεις μπορείτε να σκεφτείτε που να ξεκινούν με το πρώτο γράμμα της αρχικής λέξης.

3# Άκου ένα τραγούδι. Όταν το μυαλό σου αρχίζει να τρέχει, πάτα το play στην μουσική. Βάλε δυνατά ένα τραγούδι που σου αρέσει, και άσε το μυαλό σου να ξεφύγει.

4# Μέτρα τα αντικείμενα γύρω σου. Καθίστε και πάρτε μια ήρεμη ανάσα. Στη συνέχεια, κοιτάξτε γύρω σας και μετρήστε τα πράγματα στο άμεσο περιβάλλον σας που είναι παρόμοια μεταξύ τους. Για παράδειγμα, μέτρα όλα τα τετράγωνα, τους κύκλους, τα πράγματα που είναι πράσινα, μπλε κ.λπ.

5# Φέρε στο μυαλό σου μια γλυκιά μνήμη. Όταν αγχώνεσαι, φέρε στο μυαλό σου μία γλυκιά μνήμη. Πράγματα ίσως από την παιδική σου ηλικία και το σπίτι στο οποίο μεγάλωσες. Θα σου δώσει δύναμη και ελπίδα να ξεπεράσεις τις προκλήσεις της ζωής.

6# Κοίτα τον ουρανό. Όταν αισθάνεσαι άγχος, κοίτα στον ουρανό. Δοκιμάστε αυτήν την πρακτική ενώ κοιτάτε έξω από ένα παράθυρο ή κάνετε έναν περίπατο έξω. Κοιτάξτε ψηλά, κλείστε τα μάτια σας και πάρτε τρεις βαθιές αναπνοές. Ανοίξτε τα μάτια σας και στρέψτε το βλέμμα σας στον ορθάνοιχτο ουρανό, χωρίς να εστιάζετε σε κάποιο συγκεκριμένο σημείο. Με κάθε εκπνοή, αφήστε τις σκέψεις, τους περισπασμούς και τις συναισθηματικές εντάσεις να απελευθερωθούν απαλά από μέσα σας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × two =