αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΠως θα κινηθούν οι online καταναλωτές στις γιορτές: Η PayPal κάνει τις προβλέψεις της

Πως θα κινηθούν οι online καταναλωτές στις γιορτές: Η PayPal κάνει τις προβλέψεις της

paypal_holiday_1

Λίγες μόλις εβδομάδες πριν από την έναρξη της περιόδου με την μεγαλύτερη αγοραστική κίνηση της χρονιάς, οι αναλυτές της PayPal προβλέπουν ότι το 2016 δύναται να παρουσιάσει μία εντυπωσιακή άνθιση στο ηλεκτρονικό εμπόριο για την βιομηχανία e-trade.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου των εορτών, ο κόσμος θα προβεί σε αυξημένο αριθμό αγορών: συμπεριλαμβανομένων εκείνων που θα γίνουν μέσω κινητών συσκευών. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της PayPal, η μεγαλύτερη συναλλαγή μέσω κινητής συσκευής κατά την περίοδο των Χριστουγέννων του 2016 θα ξεπεράσει το ποσό των 64.000 δολαρίων. Αύξηση για το mobile shopping αναμένεται επίσης στην Ελλάδα: σύμφωνα με την έρευνα της PayPal και της GfK1, το 66% των ενεργών χρηστών διαδικτύου χρησιμοποιεί ήδη κινητές συσκευές για να κάνει ηλεκτρονικές αγορές.

Την εσχάτως καθιερωμένη ‘Cyber Monday’ και μόνο, δηλαδή τη Δευτέρα αφιερωμένη στις online προσφορές ειδικά για προϊόντα τεχνολογίας (φέτος η ημέρα αυτή είναι στις 28 Νοεμβρίου), η PayPal αναμένει ότι ο όγκος των πληρωμών θα ξεπεράσει τα 25.000 δολάρια ανά δευτερόλεπτο. Συγκριτικά, η PayPal συνήθως καταγράφει όγκο πληρωμών της τάξης περίπου των 10.900 δολαρίων ανά δευτερόλεπτο τις κανονικές εργάσιμες ημέρες των καταστημάτων. Πέρυσι, η ‘Διαδικτυακή Δευτέρα΄ σημείωσε τον υψηλότερο αριθμό συναλλαγών που έγιναν σε μία και μόνο ημέρα στην ιστορία της PayPal, διεκπεραιώνοντας πάνω από 450 πληρωμές το δευτερόλεπτο.

Με βάση τις προβλέψεις των ειδικών της PayPal, οι πλέον δημοφιλείς κατηγορίες για αγορές στις γιορτές του 2016 θα περιλαμβάνουν ηλεκτρονικά είδη, ένδυση και ανταλλακτικά αυτοκινήτων. Κατά τον μήνα Δεκέμβριο του 2016, η PayPal αναμένει επίσης τουλάχιστον 17 εκατομμύρια συναλλαγές P2P (μεταξύ ιδιωτών), σχετικές ειδικά με το μοίρασμα του κόστους για αγορά δώρων ή την μεταφορά χρημάτων μεταξύ φίλων και συγγενών.

Επιπλέον, μπορούμε να περιμένουμε ότι τα νούμερα για τη διαδικτυακή οικονομική ενίσχυση την περίοδο πριν από τα Χριστούγεννα δύνανται να είναι εξαιρετικά ενδιαφέροντα, λόγω της αυξημένης δημοτικότητας των online δωρεών. Αυτές που πραγματοποιήθηκαν το 2015 μέσω PayPal προς κοινωφελείς οργανισμούς ανήλθαν σε πάνω από 857 εκατομμύρια σε χρηματικά ποσά για 250.000 μη κερδοσκοπικούς συλλόγους και ιδρύματα, εμπλέκοντας πάνω από 7 εκατομμύρια χρήστες σε 183 αγορές. 45,8 εκατομμύρια δαπανήθηκαν με PayPal σε δωρεές την ημέρα #Giving Tuesday (Παγκόσμια Ημέρα Προσφοράς) το 2015. Η φιλανθρωπική αυτή κίνηση έφτασε μάλιστα στο Βιβλίο των Ρεκόρ Γκίνες, ως το μεγαλύτερο χρηματικό ποσό που έχει συλλεχθεί για αγαθοεργίες μέσα σε μόλις μία ημέρα. Η PayPal αναμένει να δει αύξηση στις δωρεές online και πάλι το 2016, και οι πληρωμές που θα υλοποιηθούν για φιλανθρωπικό σκοπό μέσω κινητών συσκευών θα αυξηθούν κατά 45%.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

nineteen + 10 =