αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΠάει για το μεγάλο κόλπο η Hyundai: Παρουσίασε τα δικά της αυτόνομα οχήματα (που είναι πιο οικονομικά)

Πάει για το μεγάλο κόλπο η Hyundai: Παρουσίασε τα δικά της αυτόνομα οχήματα (που είναι πιο οικονομικά)

Η γνωστή αυτοκινητοβιομηχανία Hyundai προσεγγίζει το ζήτημα των αυτόνομων οχημάτων μέσα από μια διαφορετική οπτική. Στόχος της είναι η δημιουργία ενός συστήματος αυτόνομης οδήγησης που θα βασίζεται λιγότερο σε πόρους υπολογιστή και ως εκ τούτου θα είναι πιο οικονομικά προσιτό. Φυσικά, τέτοια οχήματα δε θα γίνουν διαθέσιμα για αρκετό καιρό ακόμη, αλλά η πρόσφατη παρουσίαση της εταιρείας στο Λας Βέγκας έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

Ειδικότερα, η εταιρεία παρουσίασε δυο Ioniqs (ένα υβριδικό και ένα ηλεκτρικό) τα οποία εξοπλίζονται με κάμερες στο παρμπρίζ, ένα ραντάρ πίσω από το λογότυπο του κατασκευαστή και μερικούς αισθητήρες στα πλαϊνά του προφυλακτήρα. Η διαφορά αυτών των οχημάτων από παρόμοια πρωτότυπα που έχουμε δει από άλλες εταιρείες δεν είναι μόνο η αισθητική. Τα αυτοκίνητα αυτά διαφοροποιούνται από τον ανταγωνισμό ως προς το ότι θα μειωθεί σημαντικά η εξάρτηση του συστήματος αυτόνομης οδήγησης από τον υπολογιστή.

Αρχικά να επισημανθεί ότι το όχημα δε διαθέτει αισθητήρα LIDAR 360 μοιρών που να περιστρέφεται στη κορυφή του οχήματος. Αντίθετα φέρει έναν αισθητήρα 130 μοιρών στο μπροστινό μέρος και έναν των 110 μοιρών στο πλάι που καλύπτουν κάθε πλευρά του οχήματος, εκτός από το πίσω μέρος. Εδώ ακριβώς εντοπίζεται η μικρότερη εξάρτηση από τον υπολογιστή που αναφέραμε παραπάνω. Χωρίς όλα τα πρόσθετα δεδομένα, το όχημα χρησιμοποιεί έναν υπολογιστή μικρότερων επιδόσεων.

Διαθέτει ακόμη ένα ραντάρ πίσω από το λογότυπο της εταιρείας και κάμερες στο παρμπρίζ προκειμένου να μπορεί να «δει» τους πεζούς, τα οχήματα, τα σήματα και άλλα αντικείμενα. Παράλληλα, εκμεταλλεύεται τις δυνατότητες των χάρτες υψηλής ευκρίνειας που προσφέρονται από την Mnsoft, ένα τμήμα της Hyundai. Αντλεί στοιχεία και από το cloud, όπως για παράδειγμα πληροφορίες για το πλάτος των λωρίδων.

%ce%ba%ce%b1%cf%84%ce%b1%ce%b3%cf%81%ce%b1%cf%86%ce%ae1-640x361

Όπως τονίζει πάντως το DigitalLife.gr, υπάρχουν όμως σαφή μειονεκτήματα, με αυτή την οικονομικότερη προσέγγιση. Τα οχήματα αυτά ίσως να μην μπορούν να είναι πλήρως αυτόνομα, υπό την έννοια ότι θα πρέπει οι αυτοκινητοβιομηχανίες να περάσουν στους χάρτες τους τοπικούς δρόμους. Η εταιρεία τονίζει πως θα συνεργαστεί με άλλους κατασκευαστές προκειμένου να καλύψει αυτά τα κενά. Άλλωστε η τεχνολογία συνεχώς προοδεύει και μπορεί στο άμεσο μέλλον να έχουν λυθεί αυτού του είδους τα προβλήματα. Το ενδιαφέρον είναι ότι η προσέγγιση αυτή της Hyundai καθιστά προσβάσιμη τη τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης σε όλους τους οδηγούς και όχι μόνο σε αυτούς οι οποίοι μπορούν να αγοράσουν ένα high-end αυτοκίνητο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × 2 =