αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Πως ανέπτυξα την επιχείρηση μου όταν έλεγαν «όχι» όλοι οι επενδυτές»: Μια πετυχημένη CEO εξηγεί

«Πως ανέπτυξα την επιχείρηση μου όταν έλεγαν «όχι» όλοι οι επενδυτές»: Μια πετυχημένη CEO εξηγεί

Ιδρύοντας την Eventbrite, η Julia Hartz ήθελε να αναδιαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο πωλούνται εισιτήρια. «Η ιδέα ήταν να εκδημοκρατίσουμε την πώληση εισιτηρίων» λέει η ίδια και συνεχίζει: «Θέλαμε να αξιοποιήσουμε τη δύναμη της τεχνολογίας και να δώσουμε τη δυνατότητα σε όλους να πουλήσουν εισιτήρια για κάθε είδους event».

Η εταιρία ιδρύθηκε το 2006. Και σήμερα είναι μια από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες self-service ticketing. Το 2015 η εταιρία πούλησε 2,1 εκατ εισιτήρια, με το 2016 να αναμένεται σημαντική αύξηση στους αριθμούς.

Ο δρόμος προς την επιτυχία όμως δεν ήταν εύκολος. Το 2007 η Hartz και οι συνιδρυτές Kevin Hartz (τωρινός σύζυγος της) και Renaud Visage, έψαχναν για χρηματοδότηση. Λίγο πριν ξεσπάσει η οικονομική κρίση. «Ήταν η χειρότερη περίοδος για να αναζητήσουμε χρηματοδότηση» λέει η Julia Hartz. Όλοι οι επενδυτές τους είπαν «όχι».

«Έπρεπε πραγματικά να σκεφτούμε, να συγκεντρωθούμε στο business model μας και να αναπτυχθούμε μόνοι μας» σημειώνει η ίδια. Όντως η ομάδα δεν το έβαλε κάτω, παρόλο που όπως τονίζει η CEO της εταιρίας, «αυτή ήταν μια από τις πιο δύσκολες στιγμές μέσα στα 10 χρόνια της διαδρομής». Η ομάδα αναπροσάρμοσε άμεσα το business model, με στόχο να φτάσουν στην ανάπτυξη, όπως σημειώνει το CNBC.

«Αν καταφέρετε να φύγετε μακριά από το 80% των πραγμάτων που δεν έχουν σημασία, και επικεντρωθείτε στο 20% των πραγμάτων που κάνουν τη διαφορά, νομίζω ότι θα δείτε εξαιρετικά αποτελέσματα, ακόμα και στα πιο αντίξοα περιβάλλοντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες καταστάσεις» καταλήγει η Hartz.

To match Feature SANFRANCISCO-SILICONVALLEY/GEEKS

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 4 =