αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ ΚΡΙ-ΚΡΙ «βλέπει» μεγάλη ανάπτυξη μέσω των εξαγωγών

Η ΚΡΙ-ΚΡΙ «βλέπει» μεγάλη ανάπτυξη μέσω των εξαγωγών




Σε διψήφια ετήσια ποσοστά ανόδου των οικονομικών της επιδόσεων στοχεύει για τα επόμενα χρόνια η διοίκηση της γαλακτοβιομηχανίας ΚΡΙ-ΚΡΙ, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εισηγμένης κ. Παναγιώτης Τσινάβος κατά την παρουσίαση της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

Ειδικότερα για το 2017, ο κ. Τσινάβος αναφέρθηκε στα οφέλη που θα προκύψουν από την συνεχή αύξηση των πελατών του εξωτερικού, αλλά και από το γεγονός ότι στο εσωτερικό ξεπεράστηκε ο σκόπελος του Μαρινόπουλου.

Ειδικότερα, αιχμή του δόρατος θα αποτελέσουν οι εξαγωγές γιαουρτιού, προϊόν που εμφανίζει μεγάλη αύξηση ζήτησης στο εξωτερικό και που η ΚΡΙ-ΚΡΙ δραστηριοποιείται μέσα από το ιδιαίτερα σύγχρονο εργοστάσιο των Σερρών και με την προσφορά νέων προϊόντων τα οποία ανταποκρίνονται στις διεθνείς τάσεις των καταναλωτών.

Αν και η εταιρεία εξάγει σε περισσότερες από 24 χώρες, βασικές αγορές ενδιαφέροντος είναι αυτές του Ηνωμένου Βασιλείου, της Ιταλίας και της Γερμανίας, οι οποίες αναπτύσσονται με ισχυρούς ετήσιους ρυθμούς και στις οποίες η σερραϊκή βιομηχανία αποκτά ολοένα και περισσότερους πελάτες (πχ έχει ήδη κλείσει η συνεργασία για το 2017 με μεγάλη αλυσίδα λιανικής στην Ιταλία), προσφέροντας διευρυμένη γκάμα προϊόντων (πχ γιαούρτι υψηλών πρωτεϊνών).

«Το θετικό είναι ότι δραστηριοποιούμενοι στο εξωτερικό, λαμβάνουμε τα μηνύματα από τις προτιμήσεις και τις τάσεις των καταναλωτών, με αποτέλεσμα να δημιουργούμε νέα προϊόντα, τα οποία φυσικά λανσάρουμε και στην ελληνική αγορά. Έτσι, τα νέα αυτά προϊόντα όχι μόνο διευρύνουν την αγορά του γιαουρτιού, αλλά οδηγούν και την εταιρεία μας σε αυξημένα περιθώρια κέρδους λόγω της μεγαλύτερης προστιθέμενης αξίας τους» υποστήριξε ο πρόεδρος της ΚΡΙ-ΚΡΙ.

Και ενώ στο εξωτερικό οι προοπτικές είναι ιδιαίτερα θετικές, στο εσωτερικό η εισηγμένη διευρύνει τα μερίδια αγοράς της σε παγωτό και γιαούρτι, όπως σημειώνει το Euro2day.gr. Ειδικότερα, στο γιαούρτι το μερίδιο αγοράς αυξήθηκε φέτος από το 13% του 2015 στο 14,2%, ενώ στο παγωτό από το 13,3% στο 18,3%.

Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της εταιρείας κ. Κώστα Σαρμαδάκη, το επενδυτικό πρόγραμμα των 10 εκατ. ευρώ που ήδη ξεκίνησε και θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2018, αποσκοπεί στην αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας, στη μείωση του κόστους και στην παραγωγή νέων προϊόντων, ενώ εκτιμάται πως δεν θα αντιμετωπίζει πρόβλημα χρηματοδότησης λόγω και της ισχυρής κεφαλαιακής διάρθρωσης που διαθέτει η εισηγμένη. Άλλωστε το τρέχον κόστος χρηματοδότησης είναι χαμηλό και κυμαίνεται μεταξύ 3% και 3,5%.


ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

12 + five =