αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣΗ ομάδα που δουλεύει από την Ελλάδα, τις ΗΠΑ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και χτίζει μια online τουριστική κοινότητα

Η ομάδα που δουλεύει από την Ελλάδα, τις ΗΠΑ και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και χτίζει μια online τουριστική κοινότητα

Πως είναι να δουλεύεις σε μια startup και τα μέλη της ομάδας να βρίσκονται σε Ελλάδα, Αγγλία, Αμερική, Ουκρανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και Τουρκία; Ένα τέτοιο remote μοντέλο εφαρμόζει η ομάδα πίσω από την Upiria. Πρόκειται για μία online πλατφόρμα που θέλει να χτίσει μια τουριστική κοινότητα, φέρνοντας σε επαφή παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων με τουρίστες αλλά και την εκάστοτε τοπική κοινωνία.

Οι ιδρυτές της Upiria μιλούν στο It’s Possible για το πως ακριβώς λειτουργεί η πλατφόρμα που έχουν δημιουργήσει, πως δουλεύουν full-remote, ενώ μας παραθέτουν και τα μελλοντικά σχέδια που έχουν.

Με τι ασχολούσασταν επαγγελματικά πριν, και πως προέκυψε η ιδέα για το project σας;

Παύλος Βασιλειάδης: Τα τελευταία οκτώ χρόνια εργαζόμουν στο Λονδίνο ως σύμβουλος επιχειρήσεων. Συνεργάστηκα με εταιρείες όπως Microsoft, KPMG, PWC, HCL και είχα την ευκαιρία να ταξιδέψω σε Ευρώπη και Αυστραλία κάτι που μου λείπει πραγματικά τα τελευταία δύο χρόνια.

Η αγάπη για το ταξίδι αλλά και για καινούργιες εμπειρίες ήταν πάντα μέσα μου και η εμπειρία ως σύμβουλος επιχειρήσεων μου δίδαξε πολλά τα οποία τώρα εφαρμόζουμε στην Upiria.

Η ιδέα μου ήρθε στο Άμστερνταμ, είχαμε πάει για το Σαββατοκύριακο με ένα φιλικό ζευγάρι και ενώ η πόλη ήταν υπέροχη μας πήρε ώρες (ατελείωτες) να κάνουμε το πλάνο, να δούμε αν τα μέρη είναι διαθέσιμα και πραγματικά ήταν ένα μαρτύριο. Η απογοήτευση ήρθε όταν δεν κατάφερα να κλείσουμε εισιτήριο στο φημισμένο Ice Bar και πραγματικά απογοητεύτηκα. Υπήρχαν πολλά μέρη που θα μπορούσες να πας και να περάσεις καλά αλλά ήθελε πολύ ψάξιμο και άπειρα τηλεφωνήματα. 

Πιστεύω οι καλύτερες ιδέες προέρχονται από προσωπικά βιώματά και αυτός είναι ο λόγος που όλη η ομάδα είναι τόσο δεμένη, ο καθένας μας φέρνει τις δικές του εμπειρίες και αυτό κάνει το προϊόν μας ιδιαίτερο.

Παύλος Πασχαλίδης: Πριν απο την Upiria ασχολήθηκα ως Μηχανικός Λογισμικού σε εταιρείες στην Ελλαδα με συνεργάτες από όλο τον κόσμο. Κυρίως στην δημιουργία συστημάτων για την διαχείριση πελατών (Customer Relationship Management Software / Business Applications).

Με απλά λόγια, πως λειτουργεί η πλατφόρμα σας;

Παύλος Βασιλειάδης: Η Upiria φέρνει σε επαφή παρόχους τουριστικών δραστηριοτήτων με τουρίστες αλλά και τοπική κοινωνία.

Το ένα κομμάτι της πλατφόρμας έχει ως επίκεντρο τον πάροχο τουριστικών δραστηριοτήτων που συνήθως είναι μικρομεσαίοι επιχειρηματίες και επικεντρώνεται σε τρεις βασικούς πυλώνες:

Προμήθεια – φέρνουμε τους παρόχους σε επαφή με μεγάλη γκάμα προμηθευτών, οι οποίοι με την σειρά τους προσφέρουν έκπτωση έως και 10% 

Προώθηση – δίνουμε την δυνατότητα στους παρόχους να προβληθούν πιο άμεσα και αποδοτικά μέσω travel bloggers και influencers. Άτομα που έχουν ένα αρκετά μεγάλο κοινό στα κοινωνικά δίκτυα. 

Πώληση – φέρνουμε τους παρόχους σε επαφή με άλλες τουριστικές επιχειρήσεις και τους βοηθάμε να συνάψουν συνεργασίες, αυξάνοντας τις πωλήσεις και τα κέρδη τους

Το άλλο κομμάτι όπως αναφέραμε επικεντρώνεται στον τελικό καταναλωτή (τουρίστα ή ντόπιο). Δίνοντας την δυνατότητα στον χρήστη να διαβάσει για την δραστηριότητά, να δει ένα σύντομο βίντεο ή ακόμα καλύτερα να επικοινωνήσει με τον πάροχο. Πιστεύουμε πολύ στην ανθρώπινη επαφή και η εφαρμογή είναι δομημένη έτσι ώστε να βοηθάει τον πάροχο και τον τουρίστα να γνωριστούν καλύτερα προτού καν γίνει η κράτηση.

Βλέπουμε τον τουρισμό και τις ταξιδιωτικές εμπειρίες με άλλο μάτι. Δεν είμαστε ο αυστηρός μεσάζων που αποκρύπτει τα στοιχεία του προμηθευτή ώστε να σιγουρέψει ότι θα πάρει την προμήθεια.

Εμείς κάνουμε το ακριβώς ανάποδο – προβάλλουμε τον πάροχο όσο παραπάνω μπορούμε. Θέλουμε ως τελικός καταναλωτής να θυμάσαι ποιος δούλεψε σκληρά και έκανε όλες τις απαραίτητες προετοιμασίες ώστε να περάσεις υπέροχα στο ταξίδι σου.

Η εμπιστοσύνη είναι το πιο σημαντικό κομμάτι στην απόφαση ενός ταξιδιώτη. Και για αυτό ακριβώς επενδύουμε στις σχέσεις μας με τους παρόχους ταξιδιωτικών εμπειριών.  

Ποιο είναι το feedback που παίρνετε μέχρι στιγμής από τους χρήστες σας;

Παύλος Βασιλειάδης: Τα σχόλια είναι απίστευτα και μας δίνουν δύναμη να συνεχίσουμε.

Επίσης εδώ θα ήθελα να τονίσω άλλη μια θεμελιώδη διαφορά με τους ανταγωνιστές μας. Στην Upiria δεν πιστεύουμε στις ατομικές πράξεις και η εμπειρία μας δίδαξε ότι η ομαδική δουλειά κάνει την διαφορά.

Δεν χτίσαμε μόνοι μας την εφαρμογή αλλά το κάναμε με την βοήθεια και καθοδήγηση πολλών επαγγελματιών από τον κλάδο του τουρισμού.  Τους ευχαριστούμε θερμά για τις ώρες που μας αφιέρωσαν και τις απίστευτες ιδέες που μοιράστηκαν μαζί μας.

Ο λόγος που είμαστε σίγουροι για το προϊόν μας είναι αυτός – ό,τι κάναμε το κάναμε μαζί με ανθρώπους που έχουν πολυετή πείρα στον κλάδο και ήταν στο πλευρό μας πολύ πριν ιδρύσουμε την εταιρεία.

Έχετε ένα project που βασίζεται στα ταξίδια. Σε έναν κλάδο δηλαδή που έχει πληγεί στην εποχή της πανδημίας. Πως το διαχειρίζεστε όλο αυτό και ποιο είναι το τοπίο που βλέπετε ως επαγγελματίες του χώρου;

Παύλος Βασιλειάδης: Πολλοί όταν άκουσαν ότι ιδρύουμε μια εταιρεία μέσα στην πανδημία και ειδικά όταν έχει να κάνει με τουρισμό δεν μας πίστευαν. Εκεί όπου οι άλλοι έβλεπαν ρίσκο, πολλοί είδαν να γεννιέται η ανάγκη για κάτι καινούριο και διαφορετικό. 

Η πανδημία ανάγκασε πολλούς επιχειρηματίες να στραφούν στην τεχνολογία και πλέον αναγνωρίζουν πως ένα προϊόν όπως η Upiria κάνει την διαφορά.

Είμαστε αισιόδοξοι για το αύριο, αναμένεται μια μεγάλη αύξηση στον τουρισμό. Αλλά για να μπορέσει μια επιχείρηση να αξιοποιήσει όλες αυτές τις ευκαιρίες πρέπει να είναι προετοιμασμένη και να έχει τα κατάλληλα εργαλεία.

Ο τουρισμός στην Ελλάδα έχει να δώσει πολλά και οι Έλληνες επιχειρηματίες έχουν ένα πραγματικά μοναδικό προϊόν.

Εμείς είμαστε στο πλευρό τους προσφέροντας ένα μοναδικό εργαλείο για την δουλειά τους αλλά και με κάποιες μικροεπενδύσεις που σκοπεύουμε να κάνουμε στους επόμενους μήνες.

Ο ένας από τους ιδρυτές μένει στη Θεσσαλονίκη και ο άλλος στην Κομοτηνή. Πως είναι αυτή η remote συνεργασία;

Παύλος Βασιλειάδης: Η απόσταση δεν παίζει κανέναν ρόλο. Το σημαντικό είναι να έχεις άτομα παθιασμένα για το αντικειμενο τους, τα οποία να νοιάζονται πραγματικά για την ομάδα και το προϊόν.

Αυτήν την στιγμή η ομάδα, συμπεριλαμβάνοντας και τους εξωτερικούς συνεργάτες ανέρχεται στα 14 άτομα. Και οι μισοί από αυτούς δεν βρίσκονται καν στην Ελλάδα. Ο μέντορας μας για παράδειγμα είναι ένας καταξιωμένος επαγγελματίας στο Λονδίνο, έχουμε επίσης άτομα από Αμερική, Ουκρανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και την Τουρκία.

Πιστεύω ότι, αν πραγματικά θέλεις να κάνεις κάτι ξεχωριστό θα πρέπει να βρεις και τους καλύτερους που υπάρχουν. Αυτό ακριβώς κάναμε.

Μας δένει το πάθος για τον τουρισμό και την τεχνολογία και αυτό αρκεί για να δέσει η ομάδα.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα που σχεδιάζετε;

Παύλος Βασιλειάδης: Προτού πάμε στον πλάνο μας για τους επόμενους μήνες θα ήθελα να πω ότι είμαστε στο Elevate Greece και μόλις προκριθήκαμε στον 4ο Κύκλο στο CapsuleT. Η ομάδα έκανε φοβερή δουλειά και είμαστε περήφανοι για όσα πετύχαμε.

Το πρώτο σκέλος της εφαρμογής θα είναι διαθέσιμο τέλη Νοεμβρίου 21 και το δεύτερο υπολογίζουμε να βγει στην αγορά τον Μάιο του 22. Επιπλέον είμαστε ένα βήμα πριν υπογράψουμε κάποια συμβόλαια στρατηγικής σημασίας τα οποία θα ανακοινώσουμε στους επόμενους μήνες. Μερικά από αυτά τα συμβόλαια έχουν στόχο αγορές του εξωτερικού και είμαστε πολύ ενθουσιασμένοι που θα μας δοθεί η ευκαιρία να συνεργαστούμε αλλά και να ανταλλάξουμε τεχνογνωσία με καταξιωμένες εταιρείες.

Η αποστολή μας είναι να κάνουμε τις ταξιδιωτικές εμπειρίες προσβάσιμες σε όλους. Ένα μεγάλο ποσοστό ταξιδιωτικών εμπειριών δυστυχως δεν είναι προσβάσιμο σε άτομα με κινητικά ή αισθητηριακά προβλήματα, αυτό όμως είναι κάτι που θα το αλλάξουμε με τον καιρό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × five =