αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΗ Ελλάδα ξεκινά πιλοτική πρωτοβουλία για digital νομάδες σε Καλαμάτα, Ερμούπολη και Ηράκλειο

Η Ελλάδα ξεκινά πιλοτική πρωτοβουλία για digital νομάδες σε Καλαμάτα, Ερμούπολη και Ηράκλειο

Την έναρξη της πρωτοβουλίας Digital Nomads ανακοίνωσε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας από το βήμα του Συνεδρίου «Next is now 2021: Ελληνικός Τουρισμός, μια Εθνική́ Υπόθεση! Δυνατότητες και Προοπτικές».

Όπως διευκρίνισε ο κ. Κικίλιας, η πρωτοβουλία θα ξεκινήσει πιλοτικά σε πρώτη φάση στις πόλεις Ερμούπολη Σύρου, Ηράκλειο Κρήτης και Καλαμάτα, σε συνεργασία και με τον ιδιωτικό τομέα.

«Οι εταιρείες θα δίνουν καλύτερα πακέτα σύνδεσης στο Internet. Εμείς αναλαμβάνουμε την υποχρέωση να συνεργαστούμε με την Τοπική Αυτοδιοίκηση, ώστε να έχουμε καταλύματα, καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος, να μπορούν οι άνθρωποι να οργανώνουν τη ζωή τους εκεί που θα διαμένουν. Και αυτό ως συνεργασία έρχεται να πιστωθεί στη στρατηγική μας για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου» υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού.

Επίσης αναφέρθηκε στους επισκέπτες που έμειναν το χειμώνα στα νησιά μας ή σε άλλους προορισμούς, και δούλεψαν εξ αποστάσεως μέσα από τον υπολογιστή τους, κάνοντας λόγο για παγκόσμιο trend.

«Είναι ένα κομμάτι της πίτας που θα θέλαμε στη χώρα, καθώς ενισχύει κατά κύριο λόγο τον off-season τουρισμό», τόνισε.

Ο κ. Κικίλιας έθεσε τους 4 πυλώνες της κυβερνητικής πολιτικής για τον τουρισμό: την αναβάθμιση των υποδομών, τη δημιουργία task force crisis management, την ψηφιοποίηση του τουριστικού προϊόντος και το upskilling και reskilling, δηλαδή την αναμόρφωση και αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα.

«Με βάση αυτούς τους 4 πυλώνες θα κινηθούμε για να πετύχουμε τους μικρούς και μεγάλους μας στόχους. Την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, τη διάχυση των επισκεπτών μας σε όλη τη χώρα, ειδικά σε νέες και ανεξερεύνητες γωνιές της πατρίδας μας, την προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού, την ανάδειξη της κρουαζιέρας, την προσέλκυση επενδύσεων και τη βιωσιμότητα του τουρισμού», δήλωσε.

Στο πλαίσιο αυτό, επισήμανε ότι για πρώτη φορά στην ιστορία του ελληνικού τουρισμού ετοιμάζεται χειμερινή καμπάνια για την ύπαιθρο, για τις χειμερινές τουριστικές περιοχές, τα βουνά μας, για την απαράμιλλη ομορφιά που έχουν όλες οι Περιφέρειες και για το city break σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελληνική Visa για Digital Νομάδες: Μια δικηγόρος μας λύνει όλες τις απορίες

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five − 1 =