αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΈρευνα: 9 στους 10 Ευρωπαίους είναι πρόθυμοι να μοιραστούν προσωπικά δεδομένα τους για να πάρουν δωρεάν ψηφιακές υπηρεσίες

Έρευνα: 9 στους 10 Ευρωπαίους είναι πρόθυμοι να μοιραστούν προσωπικά δεδομένα τους για να πάρουν δωρεάν ψηφιακές υπηρεσίες

Σχεδόν εννέα στους 10 (87%) Ευρωπαίους χρήστες του διαδικτύου είναι πρόθυμοι να μοιραστούν τα προσωπικά τους δεδομένα με ιστότοπους και εφαρμογές με αντάλλαγμα τη δωρεάν πρόσβαση σε ψηφιακές υπηρεσίες, σύμφωνα με νέα έρευνα της Kaspersky. Ο θερμικός χάρτης απορρήτου των δεδομένων της Kaspersky διερευνά τη σημασία και τις ανησυχίες που αισθάνονται οι καταναλωτές σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες σχετικά με το απόρρητο των δεδομένων τους. Αποκαλύπτει ότι παρά τους προβληματισμούς περί απορρήτου, οι χρήστες είναι πρόθυμοι να ζητήσουν από τις εταιρείες να παρακολουθούν τη συμπεριφορά τους στο διαδίκτυο με αντάλλαγμα εκπτώσεις (45%), μεγαλύτερη ευκολία στο διαδίκτυο (43%) και «δωρεάν υπηρεσίες/αγαθά» (40%).

Παρόλο που σχεδόν κάθε Ευρωπαίος χρήστης του διαδικτύου (95%) πιστεύει ότι η ιδιωτικότητα των δεδομένων είναι σημαντική, μόνο οι μισοί (52%) πιστεύουν ότι ελέγχουν πραγματικά πόσοι οργανισμοί έχουν πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα.

Αυτό έχει προκαλέσει ανησυχίες για την προστασία της ιδιωτικότητας των δεδομένων σε ολόκληρη την Ευρώπη, με περισσότερους από οκτώ στους 10 (84%) ερωτηθέντες να ανησυχούν ότι τα προσωπικά τους δεδομένα θα πέσουν σε λάθος χέρια τα επόμενα δύο χρόνια και τα δύο τρίτα (66%) να ανησυχούν ότι τα δεδομένα τους θα κλαπούν και θα χρησιμοποιηθούν με κακόβουλο τρόπο. Αλλά αυτές οι ανησυχίες δεν αντικατοπτρίζουν απαραίτητα και συμπεριφορές.

Όσον αφορά την κοινή χρήση προσωπικών δεδομένων με οργανισμούς, οι καταναλωτές σε όλες τις χώρες έχουν επίσης χαμηλό επίπεδο εμπιστοσύνης. Συνολικά, η Amazon και η Google είναι οι πιο αξιόπιστοι οργανισμοί που φροντίζουν τα δεδομένα με ασφάλεια και υπευθυνότητα, αλλά αυτό ισχύει για λιγότερο από τους μισούς (49% η κάθε μία), ακολουθούμενο από την κυβέρνηση του ερωτηθέντος (47%) και την Apple (45%). Από όλες τις μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας, η εμπιστοσύνη στο Facebook για την προστασία προσωπικών δεδομένων θεωρείται η χαμηλότερη για μόλις το 29%.

kaspersky-thermal-map.jpg
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eight − seven =