αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑRyanair κατά Fraport για τις αυξημένες χρεώσεις στα περιφερειακά αεροδρόμια

Ryanair κατά Fraport για τις αυξημένες χρεώσεις στα περιφερειακά αεροδρόμια

Με έξι νέα δρομολόγια από την Αθήνα και δύο πρόσθετα, καθώς και την επαναφορά άλλων πέντε που είχε διακόψει, από Θεσσαλονίκη εμπλουτίζει η Ryanair την πτητική της δραστηριότητα από την Ελλάδα τον ερχόμενο χειμώνα. Το χειμερινό πρόγραμμα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης περιλαμβάνει 13 νέα δρομολόγια και επιπρόσθετες πτήσεις σε άλλα πέντε δρομολόγια.

Αναλυτικά, το χειμερινό πρόγραμμα 2018 της Ryanair θα περιλαμβάνει από την Αθήνα έξι νέα δρομολόγια προς: Ακαμπα (2 εβδομαδιαίως), Κατάνια (2 εβδ.), Δουβλίνο (2 εβδ.), Αϊντχόφεν (3 εβδ.), Μαρακές (2 εβ.) και Παλέρμο (2 εβδ.). Επιπλέον θα πραγματοποιούνται πτήσεις προς Βουκουρέστι (1 εβδ.), Θεσσαλονίκη (3 ημερησίως) και Σόφια (1 ημερησίως). Συνολικά η εταιρεία ανεβάζει τα δρομολόγιά της στα 25 συνολικά, εκτιμώντας ότι αυτά θα μεταφέρουν 2,9 εκατ. επιβάτες σε ετήσια βάση.

Σε ό,τι αφορά τη Θεσσαλονίκη, φέτος η εταιρεία θα πραγματοποιεί 2 νέα δρομολόγια προς Μπολόνια (2 εβδ.) και Νυρεμβέργη (2 εβδ.), ενώ επαναφέρει 5 δρομολόγια προς Μπρατισλάβα (2 εβδ.), Χανιά (4 εβδ.), Αμβούργο (2 εβδ.), Παρίσι Μποβέ (2 εβδ.) και Βαρσοβία Μοντλίν (2 εβδ.). Επιπλέον θα πραγματοποιεί πτήσεις προς Μιλάνο Μπέργκαμο (3 εβδ.) και Βρυξέλλες (3 εβδ.). Συνολικά η εταιρεία θα πραγματοποιεί από τη Θεσσαλονίκη 21 δρομολόγια μεταφέροντας 1,7 εκατ. επιβάτες ετησίως (αύξηση 21%).

Με επίθεση κατά της Fraport για τις αυξημένες χρεώσεις που θα ισχύουν στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια από την 1η Απριλίου συνδύασε την παρουσίαση από την Αθήνα του προγράμματος πτήσεων της αεροπορικής εταιρείας χαμηλού κόστους Ryanair, ο εμπορικός της διευθυντής Ντέιβιντ Ο’ Μπράιαν. Σημειώνεται ότι είχε ακολουθήσει στο παρελθόν ίδια πρακτική με θύμα τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Σύμφωνα με το ανώτερο στέλεχος της Ryanair, οι αυξημένες χρεώσεις στα αεροδρόμια δυσκολεύουν την περαιτέρω ανάπτυξη της αεροπορικής κίνησης προς τη χώρα, ιδιαίτερα σε μήνες χαμηλής ζήτησης. Μάλιστα ανέφερε το παράδειγμα χρέωσης 90 ευρώ για την παρουσία πυροσβεστικού οχήματος κατά τη διάρκεια του ανεφοδιασμού των αεροπλάνων με καύσιμα, στις περιπτώσεις όπου γίνεται ταυτόχρονα επιβίβαση επιβατών, όπως συμβαίνει με τις εταιρείες χαμηλού κόστους, σημειώνοντας ότι αυτή η χρέωση δεν υπάρχει πλέον πουθενά εκτός από την Ελλάδα.

Πηγή: Καθημερινή

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 − two =