αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑZara, Flocafe και άλλα γνωστά brands μπαίνουν στο «διευρυμένο» Smart Park

Zara, Flocafe και άλλα γνωστά brands μπαίνουν στο «διευρυμένο» Smart Park

Με σημαντικά ονόματα του λιανεμπορίου ενισχύεται το εμπορικό κέντρο Smart Park στην περιοχή Γυαλού των Σπάτων, του οποίου η δεύτερη φάση επέκτασης, κατά 18.000 τ.μ., βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη.

Από την 1η Μαρτίου, το σουπερμάρκετ Σκλαβενίτης αντικατέστησε το Carrefour – Μαρινόπουλος, καταλαμβάνοντας επιφάνεια 8.500 τετραγωνικών μέτρων περίπου, με το στοίχημα που μένει να κερδηθεί να είναι της επανάκτησης της πελατείας. Το σουπερμάρκετ σύμφωνα με πληροφορίες θα διαθέσει μέρος των χώρων του σε υπομισθωτές και μαζί με το πολυκατάστημα Jumbo, αντιπροσωπεύουν το 50% περίπου της μισθωτικής επιφάνειας και αποτελούν τους βασικούς μισθωτές (anchor tenants) του Smart Park.

Το δεύτερο μεγάλο brand, μετά το Σκλαβενίτη που θα προστεθεί στο εμπορικό κέντρο ανήκει στην ισπανική πολυεθνική αλυσίδα ένδυσης-υπόδησης Zara. Το κατάστημα, που θα εκτείνεται σε επιφάνεια περίπου 3.500 τ.μ. και θα είναι το μεγαλύτερο σε μέγεθος στην Ελλάδα, αναμένεται να ξεκινήσει την λειτουργία του τον προσεχή Ιούνιο, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες.

Η δεύτερη φάση

Ένα ακόμη brand από το χώρο της εστίασης, που θα προστεθεί στο εμπορικό κέντρο, είναι το Flocafe Espresso room, το οποίο κατασκευάζεται και θα βρίσκεται σε χώρο 300 τ.μ. όπως σημειώνει το Capital.gr.

Επίσης, η εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων Reds ξεκινά την κατασκευή νεοαποκτηθείσας οικοδομικής άδειας κτηρίου 800 τ.μ. όπου θα αναπτυχθούν καινούργια εμπορικά καταστήματα.

Το προσεχές διάστημα η εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες, θα προχωρήσει στην κατάθεση αίτησης για την απόκτηση οικοδομικής άδειας που προβλέπει την ανάπτυξη επιφάνειας 17.000 τ.μ., η οποία θα λάβει χώρα σε δύο φάσεις.

Η δεύτερη αυτή φάση, που θα υλοποιηθεί σε δύο δόσεις, αποτελεί επένδυση ύψους 23 εκατ. ευρώ, ενώ η πρώτη φάση επένδυσης 58 εκατ. ευρώ και εμπορικής επιφάνειας 36.500 τ.μ. περίπου, ολοκληρώθηκε το 2011.

Να σημειωθεί ότι τις κατασκευαστικές εργασίες υλοποιεί η Reds.

Το Smart Park είναι μισθωμένο κατά 100% και παρά την πολυετή κρίση καταγράφει ανοδική πορεία, με την επισκεψιμότητα να είναι υψηλότερη το εννεάμηνο του 2016 κατά περίπου 2% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2015. Επίσης, το 2015 που σημαδεύτηκε από τις τριπλές κάλπες και την επιστροφή του Grexit ο κύκλος εργασιών των καταστημάτων ενισχύθηκε κατά 5,2%, ενώ η μέση επισκεψιμότητα επίσης αυξήθηκε κατά 6,7% σε σχέση με το 2014.

Η δεύτερη φάση του Smart Park αναμένεται να ενισχύσει τον κύκλο εργασιών της Reds από μισθώματα, που παρουσίασε κέρδη προ φόρων ύψους 108,1 χιλιάδων ευρώ, με την λειτουργική κερδοφορία να διαμορφώνεται σε 1,6 εκατ. ευρώ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

15 − two =