αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣVimodji: Τα ελληνικά μίνι βίντεο που χρησιμοποιούν 1,5 εκατ. χρήστες κάθε μήνα

Vimodji: Τα ελληνικά μίνι βίντεο που χρησιμοποιούν 1,5 εκατ. χρήστες κάθε μήνα

Ένας Έλληνας σκηνοθέτης, μια καθηγήτρια του MIT και μια startup που φτιάχνει μίνι βίντεο. Πως μπορούν να συνδέονται όλα αυτά; Είναι η ιστορία πίσω από την Vimodji. Μια πλατφόρμα που φτιάχνει μίνι βίντεο και τα χρησιμοποιούν 1,5 εκατ. χρήστες κάθε μήνα.

Ο συνιδρυτής της πλατφόρμας, Βασίλης Καλλίτσης, μιλά στο It’s Possible για το πως προέκυψε η ιδέα, πως λειτουργεί το project, ενώ παραθέτει και την συμβουλή που θα έδινε σε έναν νέο που θέλειε να ξεκινήσει κάτι δικό του στην Ελλάδα.

Για να δημιουργηθεί η Vimodji, συνεργαστήκατε δύο άνθρωποι με διαφορετικά επαγγελματικά backgrounds. Πως ακριβώς γνωριστήκατε και πως προέκυψε η συγκεκριμένη ιδέα;

Βρισκόμουν στο Λος Άντζελες διαπιστώνοντας σαν δημιουργός  ότι το You Tube ήταν μια τεράστια αποθήκη βίντεο κυρίως μεγάλης διάρκειας πού όμως δεν διέθετε μικρής διάρκειας βίντεο μέσα από τα οποία θα μπορούσε να εκφράσει ένας χρήστης το συναίσθημα του άμεσα  και στοχευμένα.   Η ιδέα μπολιάστηκε γερά μέσα μου. Επέστρεψα στην Ελλάδα και εδώ φτιάχτηκε η πρώτη beta με τα πρώτα βίντεο.   Αμέσως μετά στην διάρκεια ενός διαγωνισμού του MITEF, όπου συμμετείχα σαν διαγωνιζόμενος, συνάντησα τη Ελευθερία Μαμιδάκη που είχε μηχανικό και επιχειρηματικό background και από την πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι οι διαφορετικοί κόσμοι από τούς οποίους προερχόμασταν αλληλοσυμπληρώνουν ο ένας τον άλλο.   Αμέσως στρωθήκαμε με ενθουσιασμό στην δουλειά και στην υλοποίηση του Vimodji για να φτάσουμε ως το σήμερα πού μας επιτρέπει να ατενίζουμε πλέον το μέλλον με σιγουριά.

Για κάποιον που δεν γνωρίζει: Πως ακριβώς δημιουργούνται τα μίνι βίντεο σας και πως μπορεί να τα βρει και να τα χρησιμοποιήσει ένας χρήστης;

Τα βίντεο προέρχονται από το διαδίκτυο όπου έχουν ανέβει από χρήστες.  Η ομάδα μας τα επεξεργάζεται μοντάροντας τα και έπειτα η ίδια ομάδα τα τοποθετεί στις 620 κατηγορίες συναισθημάτων και συναισθητικών καταστάσεων που έχουν φτιαχτεί, προσθέτοντας συνοδευτικά #hashtags για να μπορεί να τα βρει εύκολα ο χρήστης μέσα από την μηχανή αναζήτησης που έχουμε δημιουργήσει και να τα μοιραστεί στην διάρκεια μιας συνομιλίας που έχει στο διαδίκτυο.

Σε ότι αφορά τους αριθμούς, πόσους χρήστες έχετε ως αυτή τη στιγμή;

Έχουμε πάνω από 1,5 εκ μοναδικούς χρήστες οι οποίοι βλέπουν 5,6 εκ βίντεο το μήνα και μοιράζονται  1,8 βίντεο το μήνα, αντίστοιχα.

Όπως έχετε πει σε προηγούμενη συνέντευξη σας, έχετε λάβει σημαντικές χρηματοδοτήσεις. Τι χρηματικά ποσά έχετε «σηκώσει» ως τώρα και ποια είναι τα μελλοντικά σχέδια σας πάνω σε αυτό το κομμάτι;

Τα ποσά που έχουμε σηκώσει από Άγγελους επενδυτές μέχρι σήμερα αγγίζουν το €1εκ  και ετοιμαζόμαστε να σηκώσουμε τώρα τουλάχιστον €2εκ για να αντιμετωπίσουμε την επέκτασή μας στην παγκόσμια αγορά.

Ποια είναι τα πλάνα σας σε ότι αφορά την επέκταση στο εξωτερικό;

Να επεκταθούμε και να εδραιωθούμε σε όλες τις χώρες του πλανήτη μιας και έχουμε ήδη ανακαλύψει τις μυστικές αυτές συνταγές που βοηθούν μια πλατφόρμα σαν και την δική μας να «αγγίξει» τον χρήστη ανεξάρτητα από πού προέρχεται. Γι αυτό έχουμε προβλέψει να δημιουργήσουμε «ναύσταθμους» σε διαφορετικά σημεία το εξωτερικό για να μπορούμε να παρακολουθούμε σωστά την διακίνηση των βίντεο που διαθέτουμε αλλά και για να επιβλέπουμε την εμπορική εκμετάλλευση τους.

Ποια είναι η Νο1 συμβουλή που θα δίνατε σε ένα νέο που σκέφτεται να ξεκινήσει το δικό του project στην Ελλάδα;

Να βεβαιωθεί πρώτα ότι η ιδέα του καλύπτει ένα κενό στην αγορά, να οπλιστεί με θάρρος και υπομονή για τον μαραθώνιο που έχει να διανύσει και να  βρει την κατάλληλη ομάδα με την οποία θα μοιραστεί το όραμα του και θα μπορέσει να το φέρει εις πέρας ως το τέλος.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × four =