αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο deal των 1,1 δισ. δολαρίων: Η Uber εξαγόρασε την startup παράδοσης αλκοόλ Drizly

Το deal των 1,1 δισ. δολαρίων: Η Uber εξαγόρασε την startup παράδοσης αλκοόλ Drizly

Σε ένα μεγάλο deal προχώρησε η Uber. Εξαγόρασε την startup Drizly, η οποία έχει αναπτύξει μία εφαρμογή παραγγελίας και παράδοσης αλκοολούχων ποτών. Το deal έκλεισε έναντι τιμήματος 1,1 δισ. δολαρίων. Με την Uber να εκτιμά ότι η ζήτηση για κατ’ οίκον παράδοση θα διατηρηθεί και μετά το τέλος της πανδημίας του κορονοϊού.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη συμφωνία εξαγοράς που έχει κάνει η Uber από τον περασμένο Ιούλιο, όταν απέκτησε την εφαρμογή παράδοσης φαγητού Postmates.

Οι μέτοχοι της Drizly θα λάβουν σε αντάλλαγμα μετοχές της Uber, ενώ σε μετρητά θα καταβληθεί λιγότερο από το 10% του τιμήματος, όπως ανακοίνωσαν οι δύο εταιρείες την Τρίτη.

Το 2020 ήταν μια ιδιαίτερα καλή χρονιά για την Drizly, καθώς ο κατ’ οίκον περιορισμός των καταναλωτών, λόγω των μέτρων για την ανάσχεση της πανδημίας του κορονοϊού, αύξησε τη ζήτηση για την παράδοση αλκοολούχων ποτών στο σπίτι.

Η Drizly έχει παρουσία ήδη σε περισσότερες από 1.400 αμερικανικές πόλεις, όπου μέσω της εφαρμογής της συνδέει τους καταναλωτές με τοπικά καταστήματα πώλησης αλκοολούχων ποτών. Σύμφωνα με την ίδια, τον Μάιο, περίπου στο αποκορύφωμα του lockdown στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις της σημείωσαν αύξηση της τάξης του 400%, με τους καταναλωτές μάλιστα να παραγγέλνουν και να ξοδεύουν περισσότερα ανά παραγγελία.

Η Uber θα προσθέσει την εφαρμογή της Drizly στην υπηρεσία Uber Eats, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα στους πελάτες της να παραγγέλνουν πέρα από φαγητό και είδη παντοπωλείου και αλκοολούχα ποτά. 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − 5 =