αρχικηΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣTravelusive: Η ελληνική πλατφόρμα στην οποία ο ταξιδιώτης προτείνει την τιμή δωματίου στα ξενοδοχεία

Travelusive: Η ελληνική πλατφόρμα στην οποία ο ταξιδιώτης προτείνει την τιμή δωματίου στα ξενοδοχεία

Ας υποθέσουμε ότι θέλεις να κάνεις ένα ταξίδι. Τι διαδικασία ακολουθείς: Αφού βρεις τον προορισμό σου, ξεκινάς να ψάχνεις τα τοπικά ξενοδοχεία, για να δεις τιμές και παροχές. Οκ, αυτό είναι το συνηθισμένο. Αλλά κάπου εδώ έρχεται η ανατροπή. Μέσα από την πλατφόρμα Travelusive, την οποία έφτιαξαν 4 νέοι, μπορείς να αποφασίσεις εσύ την τιμή που θέλεις να πληρώσεις για το δωμάτιο σου, και να στείλεις αυτή την πρόταση σου στα ξενοδοχεία. Το πρώτο ξενοδοχείο που θα την αποδεχτεί, θα είναι και αυτό που θα σε φιλοξενήσει.

Ο συνιδρυτής και CEO της εταιρίας, Αλέξανδρος Παπαδόπουλος, μιλά για όλα στο It’s Possible.

Πως προέκυψε η ιδέα για την πλατφόρμα σας;

Όπως όλα, το Travelusive ξεκίνησε από μια προσωπική ανάγκη. Είχα βαρεθεί να είμαι αναγκασμένος να δεχθώ τις fix τιμές των ξενοδόχων σε όλες τις άλλες μηχανές αναζήτησης. Με εκνεύριζε που δεν μπορούσα να διαπραγματευτώ την τιμή και να την προσαρμόσω στο budget της οικογένειάς μου. Και για να πω την αλήθεια δεν αισθανόμουν άνετα να πάρω τηλέφωνο την reception και να αρχίσω απευθείας τα παζάρια.

Έτσι λοιπόν έψαξα να δω αν υπήρχε κάποια υπηρεσία online που θα μπορούσα εγώ να δώσω την προσφορά μου και να δω αν κάποιος ξενοδόχος θα την δεχτεί. Φυσικά δεν υπήρχε. Κι έτσι ξεκίνησαν όλα.

Με απλά λόγια, πως ακριβώς μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος το Travelusive;

Μπαίνεις στο www.mytravelusive.com

Ορίζεις πόσα θες να πληρώσεις ανά βραδιά

Επιλέγεις προορισμό και ημερομηνίες διαμονής

Επιλέγεις πόσα αστέρια θέλεις να έχει το ξενοδοχείο σου και ορίζεις αν θες να έχει πισίνα, wifi, parking, gym, παιδότοπο κλπ. Έτσι έχεις ορίσει ο ίδιος το επίπεδο του ξενοδοχείου στο οποίο θέλεις να μείνεις.

Το Travelusive φιλτράρει αυτόματα όλα τα ξενοδοχεία του προορισμού σου και επιλέγει αυτά που πληρούν τις προϋποθέσεις σου. Τα ενημερώνει αμέσως για την προσφορά σου και ο πρώτος ξενοδόχος που θα την αποδεχτεί κλείνει το deal.

Δεν υπάρχει διαδικασία αντιπροσφοράς. Ο πρώτος σε δέχεται σε “παίρνει”.

Τόσο απλό.

Πως πείσατε τους ξενοδόχους να μπουν στην πλατφόρμα σας; Αντιμετωπίσατε κάποια δυσπιστία ή ήταν εύκολο;

Πραγματικά ήταν πολύ πιο εύκολο από ότι περιμέναμε. Και έγινε εύκολο γιατί μιλήσαμε με ξενοδόχους, καταλάβαμε τις ανάγκες τους και φέραμε το Travelusive ακριβώς στα μέτρα τους.

Κόστος
Μας ρώτησαν αν πρέπει να πληρώνουν κάποια συνδρομή ή κάτι αντίστοιχο. Τους απαντήσαμε όχι.

Ενασχόληση
Μας ρώτησαν αν πρέπει να ασχολούνται με την πλατφόρμα μας γιατί δεν έχουν άλλες εργατοώρες να ασχολούνται με αντίστοιχες online πλατφόρμες και να απαντάνε μηνύματα πελατών, να ανεβοκατεβάζουν φωτογραφίες, να προσαρμόζουν διαρκώς τις τιμές τους κλπ.
Τους απαντήσαμε και πάλι όχι.

Private προσφορές
Μας ρώτησαν αν οι προσφορές που θα αποδέχονται γίνονται γνωστές public.
Τους είπαμε όχι γιατί δεν θέλουμε να μειώνεται το brand του ξενοδοχείου τους με μια πολύ χαμηλή ειδική προσφορά.

Ηλεκτρονική διασύνδεση
Μας ρώτησαν αν πρέπει να κάνουν κάποια σύνδεση με την πλατφόρμα μας, να απασχολήσουν τον ΙΤ τους, να προσαρμόσουν το site τους κλπ.
Είπαμε ξανά όχι.

Λογιστική διαχείριση
Μας ρώτησαν πως γίνεται η λογιστική διαχείριση.
Τους είπαμε πως δεν υπάρχει λογιστική διαχείριση. Ο ταξιδιώτης τους πληρώνει απευθείας όταν έρθει στο ξενοδοχείο τους. Εισπράττουν δηλαδή αμέσως χωρίς να περιμένουν κάποια εκκαθάριση από εμάς.

Με αυτές τις απαντήσεις δεν υπήρξε πλέον ούτε ένας ξενοδόχος που να μην ήθελε να ενταχθεί την πλατφόρμα μας. Δεν τους ζητάμε τίποτα. Έχουν μόνο να κερδίσουν από εμάς. Είμαστε ένα ιδανικό εργαλείο πωλήσεων. Γι αυτό και έχουμε εντάξει ήδη πάνω από 300 ξενοδοχεία στην πλατφόρμα μας μέσα σε μόλις 3 μήνες λειτουργίας.

Με δεδομένο ότι εδώ την προσφορά την κάνει ο ταξιδιώτης (άρα κοιτά πρώτα την δική του τσέπη), θεωρείτε ότι τέτοιου τύπου πλατφόρμες μπορούν να ρίξουν τις τιμές στα ξενοδοχεία γενικότερα;

Όχι. Τις τιμές τις καθορίζει η αγορά. Η προσφορά και η ζήτηση. Εμείς απλώς προσφέρουμε ένα ακόμα εργαλείο ώστε οι ξενοδόχοι να αξιοποιούν τα κενά τους δωμάτια. Όχι για να ρίχνουν τις τιμές πόρτας τους, αλλά για να αυξάνουν την πληρότητά τους σε εκείνες τις περιόδους που η ζήτηση δεν καλύπτει την προσφορά.

Ξεκινήσατε το project σας με δικά σας κεφάλαια; Και ποια είναι τα πλάνα σας στο κομμάτι της πιθανής εξωτερικής χρηματοδότησης;

Ναι ξεκινήσαμε με δικά μας κεφάλαια. Επενδύσαμε στη δημιουργία μιας άρτιας πλατφόρμας και ενός σύγχρονου design. Κυρίως όμως επενδύσαμε σε άπειρες ώρες brainstorming και συζητήσεων με πελάτες προκειμένου να καταλάβουμε τι θέλει ο ταξιδιώτης αλλά και ο ξενοδόχος. Επενδύσαμε την ψυχή μας σε αυτό το project και όχι τόσο τα χρήματά μας.

Φυσικά κάποια στιγμή τα δικά μας κεφάλαια θα τελειώσουν. Γι αυτό βρισκόμαστε ήδη σε συζητήσεις με χρηματοδότες και VCs, ώστε μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2019 να εξασφαλίσουμε την επιπλέον χρηματοδότηση που θα χρειαστούμε προκειμένου να αναπτυχθούμε παραπάνω.

Ποια είναι τα επόμενα βήματα για το Travelusive;

Αυτή τη στιγμή είμαι μέρος της εκπληκτικής οικογένειας του EGG. Υπσοτηριζόμαστε από την Eurobank και το Corallia κι αυτό μας εξασφαλίζει πολύ σημαντικά θεμέλια ανάπτυξης.

Τον Ιανουάριο θα περάσουμε σε full launch του Travelusive με προσωποποιημένη διαφήμιση στα social media και στις ηλικίες και το target group στο οποίο απευθυνόμαστε.

Τον Φεβρουάριο θα κάνουμε launch τις mobile εφαρμογές μας και τον Μάρτιο θα δουλέψουμε ολοταχώς για την περίοδο του Πάσχα.

Στόχος μας είναι να μας γνωρίσει σιγά σιγά η Ελληνική αγορά, και να μας εμπιστευθεί. Να καταλάβουν μέσα από τη δοκιμή τόσο οι ταξιδιώτες όσο και οι ξενοδόχοι πως δεν είμαστε κάτι το περίεργο ή το ύποπτο. Είμαστε μια πρωτότυπη λύση που σίγουρα θα αγαπήσουν.

 

*Στη κεντρική φωτογραφία, βλέπουμε τους συνιδρυτές (από αριστερά): Αλέξανδρος Παπαδόπουλος, Κωνσταντίνος Γκλαντζούνης, Άγγελος Μπιρμπάκος, Νικόλας Πιστιόλας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 3 =