Πως είναι, άραγε, να ξεκινάς το δικό σου brand μόδας στην Ελλάδα της κρίσης και να καταφέρνεις να κάνεις σταθερά βήματα προς την επιτυχία; Η Τόνια Μητρούδη το έκανε. Επέστρεψε στην Ελλάδα μετά τις σπουδές της και έφτιαξε το brand Nidodileda. Αν μάλιστα κάνει κάποιος ένα ψάξιμο στα social media, θα διαπιστώσει ότι στην Facebook Page του έχει συγκεντρώσει πάνω από 93 χιλ. likes, ενώ στο Instagram έχει 77 χιλ. followers.
Η Τόνια Μητρούδη μιλά στο It’s Possible για το πως προέκυψε η ιδέα για το brand της, απαντά στο αν σκοπεύει να φτιάξει ρούχα για άντρες, ενώ εξηγεί και την τακτική που την οδήγησε στο να φτιάξει αυτό το μεγάλο κοινό στα social media.
Πως προέκυψε η ιδέα για το brand σας;
Μετα την αφιξη μου στην Ελλάδα από τις σπουδές μου, εργαστηκα αρκετα χρόνια σε περιοδικα μόδας ως Fashion Editor και Director. Ωρίμασε μεσα μου σαν σκέψη και σαν ιδεα καθως ακολουθούσε τις σπουδές μου σε γνώση και την εμπειρία των χρόνων στον τύπο .Υλοποιηθήκε μέσα στα χρόνια της έντονης κρίσης αλλα με βοηθησε η στροφή της εποχής στο Greek design και σε καθετι που παραγεται και εδρεύει στην Ελλαδα. Η ιδέα εξαρχής ηταν να μοιραστώ τις εικόνες μου όπως και έκανα.
Τι περιλαμβάνει η Nidodileda;
Περιλαμβάνει κατά κύριο λόγω τις συλλογές μας που περιλαμβάνουν από dresses μεχρι και περίτεχνα πανοφόρια, κοσμήματα και αξεσουαρ με μεταλλικά στοιχεία που συνοδεύουν τη φιλοσοφία του brand ,Νυφικα φορέματα που κατασκευάζονται επειτα από ραντεβου στο χωρό μας ,όπως και φορέματα tairor made (δηλαδή πάνω στην γυναίκα που θα επιλέξει να την ντυσουμε όπως επιθυμεί).
Περιλαμβάνει συνεργασίες με μεγάλα site του εξωτερικού και πολλά ακόμη που είναι δρομολογημένα για το 2019.
Ποια είναι η «υποχώρηση» που δεν θα κάνατε ποτέ σε σχέση με το brand σας;
Κατι που προσβάλλει την αισθητική μου σε επιπεδο συνεργασίας ,όπως και κάποια τυχούσα τοποθέτηση του brand σε φυσικό καταστημα που δεν εχει ακολουθία στο ηθος και στο υφος μας.
Έχετε σκεφτεί ποτέ να φτιάξετε ρούχα και για άντρες;
Εχω σκεφτεί να φτιάξω και να κατασκευάσω αντικείμενα και ρούχα για διάφορες χρησεις και ανθρωπους, είναι μέσα στα επόμενα σχεδια και τον δρόμο μας .
Είστε σε ένα πεδίο με έντονο ανταγωνισμό. Τι πρέπει να κάνει ένα brand που ξεκινά από την Ελλάδα, για να επιβιώσει ανάμεσα σε διεθνείς «γίγαντες» της μόδας;
Δεν ανταγωνιζόμαστε σε γενική γραμμή, πόσο μάλλον τους γίγαντες της μόδας.
Αν θέλεις δεν ακολουθώ τις τάσεις ώστε να με καθιστά ανταγωνιστική σε μαζικό επιπεδο.Τα ρούχα μου δεν απευθυνονται στη ‘’μάζα’’, ακριβώς γιατι διατηρούν μια vintage φιλοσοφία και είναι πιο ‘’θεατρικα’’και μοναδικά.
Ο συναγωνισμός λοιπόν μέσα στην ελληνική πραγματικοτητα είναι εφάμελος της δικής μας δημιουργικότητας ,των νέων σχεδιαστών μας.Οποτε σε ακολουθία θα σου απαντήσω ότι οποιος βγεί με μοναδική ταυτοτητα γνωριζοντας ακριβώς που θελει να πάει και δεν κανει ‘’εκπτωσεις’’ στην αισθητικη του με το εκαστοτε trend επιβιώνει και αποκτά κοινο.Αλλωστε για την ακολουθία των trends υπάρχουν πηγες που τροφοδοτούν συνεχόμενα τους καταναλωτες και είναι η αγορα του FAST FASHION (Zara,H&M κτλ) ,γιατι να τα βάλεις με αυτή τη μάστιγα όταν επιλέγεις να δημιουργείς κατι μοναδικο;
Έχετε μια έντονη παρουσία και στα social media. Στην Facebook Page σας έχετε πάνω από 93 χιλ. likes, ενώ στο Instagram έχετε 77 χιλ. followers. Ποια είναι η τακτική που πρέπει να ακολουθήσει ένας νέος επιχειρηματίας για να φτάσει σε αυτούς τους αριθμούς;
Τακτικές υπάρχουν πολλές και αφορούν διαφορετικά μηκη κυματος σκέψης. Μπορείς να αποκτησεις followers με ατερμονους διαγωνισμους , με συνεργασίες πληρωμένες με διασημες bloggers και με πολλόυς αλλους τρόπους που αν απαριθμησω θα κουραστέιτε να διαβάζετε.
Θα μιλήσω λοιπόν για την δική μας λογική που δεν είναι άλλη από την ‘’ταυτότητα’’ και την δημιουργία στο ωραίο. Με απλά λόγια το ταξιδιάρικο προφίλ μας που φιλοξενεί πολλους τόπους ώστε να ανοιγουμε τους ορίζοντες μας και συνεργασιες με ομορφα πλάσματα που εκτιμούν τα προιοντα μας χωρις απαραίτητα να πληρωθούν. Υπηρχε εξ αρχης σεβασμός στο brand μας και ομορφη χρήση των προιοντων μας. Δημιουργικα project ανα τον κόσμο και πολύ μεγάλη προσοχή στην επιλογή των ανθρωπων που επιλέγουμε να διαφημίζουν το brand .
Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια;
Στο άμεσο μέλλον να ανανεώσουμε τα νυφικά μας σχέδια και βραχυπρόθεσμα να κάνουμε και online shop για το bridal section ,εφόσον υπάρχει μεγάλη ζήτηση από το εξωτερικό. Η μεγάλη έκπληξη θα είναι άλλη όμως και δεν μπορώ να την αποκαλύψω.