Σε συνεπένδυση στην εταιρεία e-satisfaction.com, που δραστηριοποιείται στον τομέα του customer engagement και customer feedback, προχώρησε πρόσφατα το Uni.Fund, σε συνεργασία με ιδιώτη επενδυτή.
Tο e-satisfaction.com είναι μια τεχνολογική λύση που αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο η αγορά του retail συλλέγει και αξιοποιεί το feedback των καταναλωτών. Με το e-satisfaction.com, οι retailers μπορούν να αξιοποιήσουν το feedback των πελατών τους για να βελτιώσουν τα operations τους, αλλά και για να αυξήσουν το customer loyalty και τα conversion rates τους, αυξάνοντας την αξία κάθε πελάτη και την ικανοποίησή του. Περισσότεροι από 300 retailers χρησιμοποιούν ήδη τη λύση, μεταξύ των οποίων οι Intersport, Leroy Merlin, Sephora, MyMarket, AB, Public κ.ά.
Η πλατφόρμα του περιλαμβάνει μια σειρά από μηχανισμούς συλλογής feedback από πολλά διαφορετικά touchpoints, online και offline, οι οποίοι συνδυάζονται με μηχανισμούς segmentation και close the feedback loop μετατρέποντας το feedback των καταναλωτών σε συζήτηση και κάθε συζήτηση σε ενέργεια. Η παραπάνω μεθοδολογία κάνει το feedback απλό, αλλά και δίνει τον τρόπο με τον οποίο κάθε συζήτηση με έναν πελάτη μετατρέπεται σε κερδοφορία.
Η αποδοχή και αναγνώριση του e–satisfaction.com και από το κοινό είναι μεγάλη, όπως δείχνει το εξαιρετικά υψηλό response rate και το υψηλό engagement rate των καταναλωτών. Μέχρι σήμερα έχουν συλλεχθεί περισσότερες από 4 εκατομμύρια απόψεις καταναλωτών, οι οποίες ‘ενεργοποίησαν’ τους καταναλωτές να οδηγηθούν σε χιλιάδες ενέργειες, όπως Google Place Reviews, Refer a Friend, Callback Request κ.ά.
Το τελευταίο τρίμηνο του 2020 η ομάδα του e–satisfaction.com ξεκίνησε την επέκτασή της σε αγορές του εξωτερικού, με πρώτο στόχο την αγορά της Γαλλίας, ενώ παράλληλα ξεκίνησε και τη διάθεση του Product Reviews Product, το οποίο δίνει μια εντελώς νέα προσέγγιση στον τρόπο με τον οποίο συλλέγονται και αξιοποιούνται τα Product Reviews. Παράλληλα, μέσα από μια σειρά διασυνδέσεων με άλλες τεχνολογικές λύσεις, όπως το PrestaShop και το Microsoft Power BI, το e–satisfaction.com διαχέει τη φωνή του πελάτη μέσα στις δομές των retailers, βοηθώντας στην ανάπτυξη μιας πελατοκεντρικής κουλτούρας, η οποία με τη σειρά της οδηγεί σε περισσότερες και πιο ευχάριστες αγοραστικές εμπειρίες όλους τους καταναλωτές.
Ο Ευάγγελος Κοτσώνης, Ιδρυτής και CEO της εταιρείας, αναφέρει: «Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι για τη συνεργασία μας με το Uni.Fund. Η συνεργασία αυτή και η έμπρακτη υποστήριξη, ειδικά μέσα σε συνθήκες που η αγορά του retail μετασχηματίζεται με δραματικά γρήγορους ρυθμούς, μας επιτρέπει να ακολουθήσουμε τις εξελίξεις με ταχύτητα και να αποδείξουμε έμπρακτα πως μια κρίση μπορεί να κρύβει μεγάλες ευκαιρίες. Είναι σημαντικό για εμάς ότι το Uni.Fund δεν είναι απλά επενδυτής, αλλά ένας ενεργός συνεργάτης με τον οποίο δουλεύουμε μαζί για να αλλάξουμε την αγορά του retail και να δώσουμε τα εργαλεία επικοινωνίας που η αγορά χρειάζεται πιο πολύ από ποτέ, ώστε καταναλωτές και επιχειρήσεις να συζητούν ενεργά, δημιουργώντας καλύτερες εμπειρίες».
Ο Κωνσταντίνος Λαύκας, Partner του Uni.Fund, σημειώνει σχετικά με τη συνεργασία: «Η λύση της e-satisfaction.com δημιουργεί έναν δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ του καταναλωτή και του retailer, αυξάνοντας την ικανοποίηση και βελτιώνοντας την αγοραστική εμπειρία του πρώτου. Ταυτόχρονα επιτρέπει στον retailer να κατανοήσει τις ανάγκες του πελάτη και να χτίσει μαζί του σχέση εμπιστοσύνης, που μετατρέπει ακόμη και τον ίδιο τον πελάτη σε brand ambassador. Ο χώρος του retail είναι ένας χώρος που η ομάδα του Uni.Fund κατανοεί σε βάθος και πιστεύουμε ότι η e-satisfaction.com δημιουργεί αξία στον χώρο. Με την επένδυση και την υποστήριξή μας, στόχος μας είναι η εταιρεία να κάνει δυναμικά την είσοδό της και να καθιερωθεί σε νέες αγορές, στις οποίες έχει ήδη εκδηλωθεί ενδιαφέρον για τις υπηρεσίες της».
(Δελτίο Τύπου)