αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑTo καθοριστικό skill που δεν μου δίδαξε ούτε το Χάρβαρντ: Εξηγεί ο 73χρονος ιδρυτής ενός «χρυσού» brand μπύρας

To καθοριστικό skill που δεν μου δίδαξε ούτε το Χάρβαρντ: Εξηγεί ο 73χρονος ιδρυτής ενός «χρυσού» brand μπύρας

Ο Jim Koch αποφάσισε να αφήσει την δουλειά του στο κομμάτι της συμβουλευτικής, για να ξεκινήσει το δικό του brand μπύρας, βασιζόμενος σε μια οικογενειακή συνταγή. Και μέχρι τότε, είχε ένα «βαρύ» βιογραφικό. Τρία χαρτιά από το Χάρβαρντ, μεταξύ των οποίων ένα πτυχίο νομική και ένα MBA. Επιπλέον, είχε 6 χρόνια προϋπηρεσίας σε εταιρία συμβούλων στη Βοστώνη.

«Είχα ένα καλό υπόβαθρο στις επιχειρήσεις και στην εκπαίδευση, όπως έλεγαν πολλοί τότε» σημειώνει ο ίδιος.

Λίγο μετά την δημιουργία του brand Βoston Beer, που βρίσκεται πίσω από τη γνωστή σήμερα Samuel Adams, ο Jim Kock συνειδητοποίησε ότι δεν είχε ένα skill απαραίτητο για την επιχείρηση του: δεν ήξερε πώς να πουλήσει το προϊόν του. Κάτι που ακόμα και ένα μεγάλο Πανεπιστήμιο όπως το Χάρβαρντ δεν του το δίδαξε.

Όπως λέει, έχουμε διδαχτεί ότι οι πωλήσεις είναι συνήθως κάτι «κακό», ωστόσο αν γίνεται με σωστό τρόπο, είναι μια πολύ «ευγενής» διαδικασία.

Τι έκανε όμως ο ίδιος για να μπορέσει να αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις; Μεταξύ άλλων, πήγε και αγόρασε το βιβλίο «How to Master the Art of Selling» του αυτοδημιούργητου πωλητή, Tom Hopkins. Κάπως έτσι κατάφερε να λάβει τα skills που χρειαζόταν και να χτίσει μια αυτοκρατορία. Σήμερα, η επιχείρηση του έχει αξία που εκτιμάται στα 2 δισ. δολάρια.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

1 × 2 =