αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑTo ιστορικό ξενοδοχείο «Πεντελικόν» θα ανοίξει ξανά ως… Hilton

To ιστορικό ξενοδοχείο «Πεντελικόν» θα ανοίξει ξανά ως… Hilton

Μπορεί το ξενοδοχείο-τοπόσημο της Αθήνας, το Hilton, να έκλεισε στα τέλη Ιανουαρίου για να αναβαθμιστεί σε ολοκληρωμένο προορισμό σε συνεργασία με τα σήματα Conrad και Waldorf Astoria, brands του Hilton Group, ωστόσο η Hilton προχωράει τώρα και στην ανάπτυξη δύο ακόμα ξενοδοχείων στην Αττική με τα σήματά της Curio Collection by Hilton και Hampton by Hilton.

Όπως σημειώνει η Καθημερινή, το άνοιγμα των ξενοδοχείων θα γίνει σε συνεργασία με τον επιχειρηματία Θεόδωρο Δουζόγλου, ιδιοκτήτη των δύο ακινήτων, τα οποία είναι το ξενοδοχείο «Πεντελικόν» στην Κηφισιά και ένα ακόμα ξενοδοχείο στην Καστέλλα. Η εξέλιξη έρχεται επτά χρόνια μετά την πρώτη ηχηρή εξαγορά Δουζόγλου στην Ελλάδα και ειδικότερα του «Πεντελικόν», που έκτοτε παραμένει κλειστό. Το επενδυτικό όχημα του εκ Βενεζουέλας ορμώμενου ομογενούς επιχειρηματία είναι η SCD Group LTD. Σημειώνεται πως το 2018 ο επιχειρηματίας ενέταξε αυτά όπως και άλλα ακίνητά του στο πλαίσιο των ευεργετημάτων του αναπτυξιακού νόμου.

Χθες Τετάρτη, Hilton και SCD Group ανακοίνωσαν τα σχέδια για το άνοιγμα των δύο ξενοδοχείων ως μέρος μιας συμφωνίας διαχείρισης. Το «Πεντελικόν», που θα ενταχτεί στην αλυσίδα Curio της Hilton, θα είναι ένα ξενοδοχείο 117 δωματίων και αναμένεται να ανοίξει τις πύλες του ξανά το 2024. Το Hampton by Hilton Piraeus στο Μικρολίμανο θα είναι ένα ξενοδοχείο 83 δωματίων. Ο Patrick Fitzgibbon, ανώτερος αντιπρόεδρος ανάπτυξης Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής της Hilton, θυμίζει πως τους τελευταίους 12 μήνες ο όμιλος έχει επεκτείνει το χαρτοφυλάκιό του σε βασικούς πολυτελείς προορισμούς στην Ελλάδα με τέσσερα νέα ξενοδοχεία (συμπεριλαμβανομένων του Hilton της Αθήνας και του Royal Senses Resort & Spa Crete) και ισχυρίζεται πως η νέα συμφωνία με τον Θ. Δουζόγλου επιτρέπει τη μεγέθυνσή της με δύο από τα ταχύτερα αναπτυσσόμενα brands της Hilton στην Ευρώπη. «Το ακμάζον λιμάνι του Πειραιά και η ζωντανή γειτονιά της Κηφισιάς, που είναι γεμάτη με καταστήματα γνωστών σχεδιαστών, εστιατόρια και κεντρικά γραφεία διε-θνών εταιρειών, είναι ιδανικές τοποθεσίες για να υποδεχθούν αυτά τα brands στην αθηναϊκή αγορά», αναφέρει.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

12 + 1 =