αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΠέντε τρόποι για να αυξήσεις σήμερα την αυτοεκτίμηση σου

Πέντε τρόποι για να αυξήσεις σήμερα την αυτοεκτίμηση σου

Η χαμηλή αυτοεκτίμηση μπορεί να σε σαμποτάρει. Ένα άτομο με χαμηλή αυτοεκτίμηση μπορεί να μαστίζεται από συνεχείς αμφιβολίες που του λένε ότι δεν είναι αρκετά καλό, αρκετά έξυπνο, αρκετά όμορφο ή ικανό.

Η αλήθεια είναι ότι κάθε άτομο σε αυτόν τον κόσμο έχει δυνατά σημεία και ελαττώματα, μοναδικές ιδιότητες και ιδιορρυθμίες που τον κάνουν το άτομο που είναι. Δεν θα αρέσουν όλα τα χαρακτηριστικά μας σε όλους και αυτό είναι ΟΚ.

Από την άλλη, είναι σημαντικό να μας αρέσει ο εαυτός μας. Η οικοδόμηση και η βελτίωση της αυτοεκτίμησής μας είναι ένα σημαντικό κομμάτι αυτού του ευρύτερου παζλ. Και πως μπορείς να βελτιώσεις την αυτοεκτίμηση σου και να φτάσεις σε καλύτερα αποτελέσματα; Εδώ είναι 5 τρόποι.

1# Άσε στην άκρη τις αρνητικές σκέψεις. Η ποιότητα των σκέψεων ενός ατόμου για τον εαυτό του επηρεάζει τη συνολική οπτική του για το ποιος είναι. Το αρνητικό self-talk πρέπει να αμφισβητηθεί και να περιοριστεί όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό σημαίνει ότι όταν συνειδητοποιούμε ότι σκεφτόμαστε αρνητικά πράγματα για τον εαυτό μας, πρέπει να τα αμφισβητήσουμε ενεργά και να τα αντιμετωπίσουμε με ό,τι θετικό μπορούμε να δούμε στον εαυτό μας. Μπορεί να είναι χρήσιμο να ζητήσετε τη βοήθεια ενός φίλου για να δημιουργήσετε μια λίστα με θετικά χαρακτηριστικά για τον εαυτό σας. Ξεκινήστε κάθε μέρα διαβάζοντας τη λίστα ή χρησιμοποιήστε την καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας όταν χρειάζεται να αντιμετωπίσετε το αρνητικό self-talk.

2# Θέστε και πραγματοποιήστε λογικούς στόχους. Ο καθορισμός στόχων βοηθάει στο να οδηγήσει ένα άτομο προς μεγαλύτερα πράγματα. Αλλά εδώ είναι το point: Κάθε μεγάλος, τρομακτικός στόχος αποτελείται από πολλούς, πολύ μικρότερους, πιο εύκολους στην επίτευξη στόχους. Η διατήρηση ενός ημερολογίου για τον καθορισμό στόχων, τον προγραμματισμό και το πλάνο για να φτάσεις ως εκει, μπορεί να δώσει ώθηση στην αυτοεκτίμηση, επειδή μπορούμε να παρακολουθούμε χειροκίνητα τι πετυχαίνουμε και πόσο μακριά έχουμε φτάσει στο ταξίδι μας. Ένα ημερολόγιο μπορεί να μας βοηθήσει να αποδείξουμε την αξία μας στο δικό μας μυαλό και να διώξουμε τις αμφιβολίες.

3# Βρείτε θετικά στα λάθη. Δεν είναι καλή κάθε κατάσταση. Μπορεί να είναι πολύ εύκολο να κάνουμε ένα λάθος και να… ανατινάξουμε εντελώς κάτι για το οποίο ήμασταν πραγματικά ενθουσιασμένοι ή χαρούμενοι. Όλοι κάνουν λάθη, αλλά το άτομο με χαμηλή αυτοεκτίμηση είναι πιθανό να είναι άσκοπα σκληρό με τον εαυτό του για το λάθος του. Το να βρίσκουμε θετικά στοιχεία στα λάθη μας, να βλέπουμε τα λάθη ως εμπειρίες μάθησης και να συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για τους στόχους μας ανεξάρτητα από αυτά τα λάθη, μπορεί να συμβάλει στην οικοδόμηση της αυτοεκτίμησης. Τα λάθη και οι αποτυχίες πρέπει να αντιμετωπίζονται ως πολύτιμες εμπειρίες μάθησης αντί για το τέλος ενός δρόμου. Απλώς μαθαίνεις τι δεν λειτουργεί και μπορείς να δοκιμάσεις κάτι άλλο.

4# Πάρτε τον έλεγχο των επιλογών σας. Το να μην παίρνεις καμία απόφαση είναι και αυτό… μία απόφαση. Που σε οδηγεί στην αδράνεια. Τα άτομα με χαμηλή αυτοεκτίμηση συχνά νιώθουν ότι δεν έχουν πολλές επιλογές στη ζωή τους και στο πώς νιώθουν. Η λύση για αυτό είναι να πάρετε όσες περισσότερες αποφάσεις μπορείτε και να τις ακολουθήσετε μέχρι το τέλος. Ναι, μερικές φορές υπάρχουν καταστάσεις όπου δεν φαίνεται να υπάρχει επιλογή. Αυτό συμβαίνει. Αλλά όσο λιγότερο αφήνετε τα πράγματα στη μοίρα, τόσο περισσότερο θα έχετε τον έλεγχο της ζωής σας. Και τόσο πιο σίγουροι θα νιώθετε.

5# Ξεκίνα την τακτική άθληση. Η τακτική άσκηση είναι σημαντικό μέρος της διατήρησης ενός υγιούς μυαλού και σώματος. Μπορεί να σας κάνει να αισθάνεστε ισχυροί σωματικά, κάτι που βοηθά στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης και της πνευματικής δύναμης κάποιου. Ένα πρόγραμμα άσκησης δεν χρειάζεται να είναι εξαιρετικά περίπλοκο για να προσφέρει ουσιαστικά οφέλη. Ακόμη και ένα περπάτημα 30 λεπτών, τρεις φορές την εβδομάδα μπορεί να βοηθήσει σημαντικά στην καταπολέμηση της κατάθλιψης και να βελτιώσει την αίσθηση της αυτοεκτίμησης. Επίσης, το περπάτημα κοντά στη φύση σε βοηθά να «καθαρίζεις» το μυαλό σου και να φτάνεις σε καλύτερες ιδέες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × three =